Hop til indhold
Buttman76

Morgenhygge onsdag men hvem ??

Recommended Posts

Hejsa alle.

Jeg har lige sidste dag i dk onsdag for de næste 5 uger ca så mangler lige lidt frækt og smutte videre på. Søger i området Randers.  Viborg. Århus. Silkeborg. Eneste problem er at det skal være en kvinde der tager imod kl 10 eller 11. Kender i til nogle gode bud ?? Jeg er interesseret i Thaimassage.  Dominans. Alm besøg på klinik samt privat.

Har i nogle bud ?? 

Har selv haft kontaktet nogle stykker men de møder først ind på job efter kl 12.

På forhånd tak for hjælpen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste thaiklinikker åbner kl 10.. i Randers på Viborgvej 110 kan du også bare banke på udenfor åbningstid, og i vestergrave har hun døgnåbent.. Ellers er der jo også muligheden for en sugarbabe.. der er nok mange der gerne vil inden skoletid ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, for 2 timer siden:

Det er sgu ikke nemt og finde nogen til imorgen, men det ser ud til der er ved og komme en løsning på det ;-)

Kør til Støvring ved Aalborg, der er der en lækker pige fra 1000 til 1800. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 10 minutter siden:

Kør til Støvring ved Aalborg, der er der en lækker pige fra 1000 til 1800. 

Hvem er der??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for hjælpen allesammen.  Fandt hvad jeg håbede og mere til.

Mesterligt blowjob.  Våde dybe kys. Lækker sex samt opleve en kvinde få 3 orgasmer på 1 time :x

Tak for oplevelsen smukke. Du er med mig i mine tanker mens jeg er væk fra dk.:x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...