Hop til indhold
Hulbror

Jessica, Malii og Ellen

Recommended Posts

Har lidt at bidrage med til denne stille sektion...

Jessica http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileID=1932&lan=en - For ca. halvanden måned siden mødte jeg Jessica og det var en oplevelse jeg simpelthen ikke kan få ud af hovedet... Hun var absolut fantastisk, jeg oplever jævnligt at både de piger og shemales jeg er sammen med er vilde med at have sex med mig og ikke vil lade mig gå før de har fået trukket mere ud af mig end jeg selv troede muligt, men Jessica var det vildeste jeg har prøvet (Ud over en GP som bad mig komme igen dagen efter gratis haha, afslører ikke hvem), Jessicas store redskab var, på trods af smerte, lige til at blive afhængig af, det havde jeg ikke ventet, eftersom jeg har været sammen med mindst 4 andre før hende, mange af de andre har været fantastisk sex, men der har jeg været den aktive, Jessica er min første oplevelse hvor det var super ophidsende at blive kneppet!

Billederne på hendes profil er ægte og her har jeg skrevet en anmeldelse: http://www.shemalewiki.com/?id=998&reviewid=5846&lan=en

Hun var her sammen med sin veninde TS Aythama, og sagde at hun ville komme tilbage i slutningen af juli, men det gjorde hun altså ikke, for jeg så at TS Aythama, kom tilbage med en anden i stedet - Jessicaaaaa kom tilbageeeeeeeee!!!!!

Nå men der er de aller varmeste anbefalinger herfra hvis man gerne vil kneppes af smuk lidenskabelig shemale med virkelig godt udstyr!


Malii http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=3104&lan=en - For måske en måneds tid siden besøgte jeg så Malii, jeg havde hovedet fyldt med Jessica, men noget skulle tiden jo gå med mens hun var væk... Malii er kort og godt for sød til denne verden, og så er hun pænere end hendes billeder hvis i spørger mig! Hele oplevelsen var skøn, og hendes pik var en dejlig størrelse, ikke kæmpe men godt over middel af dem jeg har mødt, Vi kyssede, krammede, der var lidenskab og passion at føle, vi suttede hinanden lidt og så til det sjove, hun knaldede mig til hun kom og jeg kæmpede for ikke at komme (Det lykkedes), jeg knaldede hende og blev lidt forbavset da jeg fornemmede hun ikke kunne tage mig, jeg er lidt større end hende, men ikke i kategorien kæmpe, jeg spurgte om jeg skulle stoppe og det satte hun pris på, så lå vi der, hun gav lidt mere blow til mig, vi kyssede og krammede, men der skal altså sex til at jeg kommer, tiden var ved at være gået, jeg sagde at vi godt kunne holde, men hun sagde at hun måtte se mine safter! Hun var blevet hård igen og jeg sagde at hun så skulle knalde mig, det var hun frisk på, gummi på hende igen, hun knaldede mig og gav mig svensk på samme tid, det endte med en god orgasme til mig også.

Jeg er fortsat afhængig af Jessica og må knaldes af hende igen og dukker Jenysis aka Jenny Luv op igen skal jeg knalde hende i timevis, men Malii kan jeg også blive afhængig af på den farlige måde, hvis jeg kunne forvente hver en session forløb som min første, så ville jeg blive fattig hos hende, jeg er sikker på Malii godt kan levere, men jeg kan sgu ikke altid styre mine orgasmer - Eneste minus er at hun er ryger, jeg er glad for at kysse, men det er nu bedst når det ikke smager af smøger - Det kan jeg dog sagtens onde hende hvis det gør noget godt for hende.

Skulle du være i tvivl. så er der de varmeste anbefalinger herfra.

 

Ellen http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=1673&lan=en - Besøgte Ellen for nogle uger siden, mest fordi hun var godt udrustet og er ved at drukne i 5 stjernede reviews på wikien. Jeg blev taget godt imod af en udmærket smuk pige, men jeg har altså mødt en del jeg synes er mere feminine og smukkere, hun har også udstyret i orden, hun er nok lidt længere end Jessica, men jeg vil tro Jessicas er lidt tykkere, hun var rar og god til at få sit store jern i bund i mig, hun fik mig til at snuse til noget (Poppers) kaldte hun det, det fik mig til at kunne tage rigtig godt imod hende uden smerter, vi knaldede et stykke tid og hun gjorde meget ud af at fortælle mig at jeg var vild med at sutte hendes store pik(???) og at jeg var hendes lille bøsse, det morede mig nok mere end det tændte mig, men det generede mig ikke, jeg må dog tilstå at jeg er lidt ligeglad med hvad vi kalder det, for mig er det bare udseendet der tæller samt det at tilfredsstille hinanden på alle tænkelige måder og de fleste af de shemales jeg har været sammen med, har været pænere end både de fleste almindelige piger på gaden og pænere end de fleste GP'er jeg har været med. Det skal lige siges at hun jo så knaldede mig ok hårdt og jeg kunne tage det, men sagde til hende at jeg var ved at komme, det sagde hun jeg ikke skulle, men hun blev ved med at knalde mig så jeg kom, der var ikke gået så lang tid og Ellen virkede glad for at jeg var kommet så vi stoppede der (Jessica var så vild med at knalde mig at vi blev ved et godt stykke tid efter jeg var kommet, den passion var ikke at spore hos Ellen, måske er det unfair at sammenligne sådan, men mine forventninger var bare ret høje grundet hendes mange gode anbefalinger, men jeg manglede den passion og lyst jeg synes jeg har fået hos flere andre shemales.) Gætter på det alt i alt tog 15 min. og det var en halv time jeg bestilte.

Ellen er fin jeg kan godt anbefale at besøge hende, men personligt er der nogle stykker foran hende som jeg vil vælge at besøge først hvis de er i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super god anmeldelse.

Bliver virkelig misundelig eftersom det i mit område virkelig er tyndt besat med shemales med kvalitet.

Personligt har jeg stadig min første erfaring tilgode, men anmeldelserne i Trekantområdet er virkelig

ringe og samtidig er det ofte shemales med en tiny pik. Min drøm er en stor pik af en flot shemales og

af en der performer - ligesom Jessica, Ellen og Malii.

Håber der snart dukker noget op lokalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KAN skrev, for 45 minutter siden:

Super god anmeldelse.

Bliver virkelig misundelig eftersom det i mit område virkelig er tyndt besat med shemales med kvalitet.

Personligt har jeg stadig min første erfaring tilgode, men anmeldelserne i Trekantområdet er virkelig

ringe og samtidig er det ofte shemales med en tiny pik. Min drøm er en stor pik af en flot shemales og

af en der performer - ligesom Jessica, Ellen og Malii.

Håber der snart dukker noget op lokalt.

Malii har ikke en stor pik - men hendes udseende, væsen og kærlige væremåde opvejer klart dette - er nok 15-17 cm men bestemt aktiv:-)

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...