Hop til indhold
Gæst

Budapest - Sikre bordeller og stripklubber

Recommended Posts

Gæst

Hejsa

Jeg er ved at planlægge en lille tur til Budapest med to-tre venner. Det bliver i Oktober måned, og i den forbindelse vil jeg gerne spørge om der findes nogle gode bordeller og gode stripklubber, hvor man ikke skal regne med at blive rippet for alt...

Vi er naturligvis klar over ikke lad os sweet-talkes af nogle søde piger, der vil lokke os i økonomisk / fysisk baghold, men det vil være rart at vide, hvor man kan finde nogle 'ærlige' steder, der ikke overdriver deres priser...

Vi er interesserede i bordeller / stripklubber, der er afprøvet af brødrene herinde på eroguide.dk. :)
Søgningen på nettet har ikke rigtigt givet mig et klart bud på hvilke steder, det kunne være...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pops

Jeg har ikke nogen friske erfaringer, for det er vel små 15 år siden, jeg var på "grisebassen" i denne skønne by; men jeg kan da give den information, at når en sex-club skriver "We take American Express", så mener de det - og de beholder det sgu!

Vi var en flok afsted i de tidlige 90'ere, og da vi den gang alle var hjemmehørende udenfor kongeriget, var det hyppigst forekommende kreditkort i gruppen netop American Express. Da regningen skulle betales, smed min kammerat generøst kortet på bakken i almindelig forventning om, at der så kom et bilag tilbage til underskrift. Det gjorde der ikke! Til gengæld kom en noget større "tjener" med et fornyet ønske om at få regningen betalt. Det kom der noget diskussion ud af; men nu havde vi forstået lektien. Så en af drengene blev sendt efter kontanter, mens vi andre beklagede, at vi ikke havde noget kreditkort. Det andet kort dukkede aldrig op.

Sådan kan det gå!

Jeg skylder at sige, at pigerne på stedet i min tågede erindring var et glimrende bekendtskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Pops skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har ikke nogen friske erfaringer, for det er vel små 15 år siden, jeg var på "grisebassen" i denne skønne by; men jeg kan da give den information, at når en sex-club skriver "We take American Express", så mener de det - og de beholder det sgu!

Vi var en flok afsted i de tidlige 90'ere, og da vi den gang alle var hjemmehørende udenfor kongeriget, var det hyppigst forekommende kreditkort i gruppen netop American Express. Da regningen skulle betales, smed min kammerat generøst kortet på bakken i almindelig forventning om, at der så kom et bilag tilbage til underskrift. Det gjorde der ikke! Til gengæld kom en noget større "tjener" med et fornyet ønske om at få regningen betalt. Det kom der noget diskussion ud af; men nu havde vi forstået lektien. Så en af drengene blev sendt efter kontanter, mens vi andre beklagede, at vi ikke havde noget kreditkort. Det andet kort dukkede aldrig op.

Sådan kan det gå!

Jeg skylder at sige, at pigerne på stedet i min tågede erindring var et glimrende bekendtskab.

Hmmm skal det forstås som, man ikke skal betale med kreditkort (i mit tilfælde VISA/Mastercard) på klubber generelt i Buda? Kun cool Cash?
Ja, jeg har bestemt tænkt mig at være påpasselig, men hvilken klub var I inde i?

I mellemtiden har jeg søgt lidt på nettet og kan læse mig frem til, der blot er to stripklubber i Budapest, hvor man ikke skal være bange for uærligt spil...

P1 og P2:
http://www.p1budapest.com/
http://p2budapest.com/

Er der nogen herinde med erfaringer med dem? Jeg hører gerne, hvis der også er nogle bordeller, der er værd at besøge...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
zorroguy skrev, for 9 timer siden:

P1 og P2:
http://www.p1budapest.com/
http://p2budapest.com/

Er der nogen herinde med erfaringer med dem? Jeg hører gerne, hvis der også er nogle bordeller, der er værd at besøge...

Jeg vil selvfølgelig sørge for et grundigt review af P1 og P2 klubberne, når jeg er tilbage.

Dog håber jeg, andre kan/vil byde ind både omkring P1 og P2, men også om andre klubber og bordeller. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pops
zorroguy skrev, den 8/8/2016 at 23:11:

Hmmm skal det forstås som, man ikke skal betale med kreditkort (i mit tilfælde VISA/Mastercard) på klubber generelt i Buda? Kun cool Cash?
Ja, jeg har bestemt tænkt mig at være påpasselig, men hvilken klub var I inde i?

 

Cash is king! Jeg ved godt, at det også er en risiko; men da jeg jo alligevel (som regel) har tænkt mig at brænde summen af på noget, så betragter jeg ulempen ved at miste kontanter som mindre end ulempen ved at skulle igang med at spærre kort, forklare suspekte firmanavne på kontoudtog, køre sager om indsigelser, etc. etc...

Jeg kan ikke huske, hvad klubben hed - men jeg er sikker på, at jeg kan genkende dørmanden til evig tid. Så hvis du møder en blanding af Hulken og en 4. etagers fabriksbygning - Så er det ham. Heldigvis var de andre skidefulde, så vi nåede aldrig at blive bange. En konsulent i personlig sikkerhed fortalte mig senere, at det var heldigt, for folk, der ikke bliver bange gør sikkerhedsfolk nervøse :-) Ok, jeg var muligvis også en streg eller to over promillegrænsen for bilkørsel i Norge.

Redigeret af Pops

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Pops skrev, den ‎10‎-‎08‎-‎2016 at 08:54:

Cash is king! Jeg ved godt, at det også er en risiko; men da jeg jo alligevel (som regel) har tænkt mig at brænde summen af på noget, så betragter jeg ulempen ved at miste kontanter som mindre end ulempen ved at skulle igang med at spærre kort, forklare suspekte firmanavne på kontoudtog, køre sager om indsigelser, etc. etc...

Jeg kan ikke huske, hvad klubben hed - men jeg er sikker på, at jeg kan genkende dørmanden til evig tid. Så hvis du møder en blanding af Hulken og en 4. etagers fabriksbygning - Så er det ham. Heldigvis var de andre skidefulde, så vi nåede aldrig at blive bange. En konsulent i personlig sikkerhed fortalte mig senere, at det var heldigt, for folk, der ikke bliver bange gør sikkerhedsfolk nervøse :-) Ok, jeg var muligvis også en streg eller to over promillegrænsen for bilkørsel i Norge.

Tak for yderligere tips...jeg skal undgå at løbe ind i en 4-etagers grøn bygning... :)

Er der andre, der kan indskyde med nogle gode råd? Et godt bordel i Budapest som er afprøvet af folk herfra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
nolan skrev, for 5 timer siden:

jeg skal til budapest om 3 uger, skal nok lige skrive noget hvis jeg finder noget interessant der. 

Tusind tak. Det glæder jeg til at høre om. Hvis du lige kunne afprøve P1 / P2 stripklubberne og evt. 4p lounge stripklub, så vil jeg være dig ekstrem taknemmelig. :)

Redigeret af zorroguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hænger mig lige på den tråd og vil holde mig orienteret, da jeg og en ven har planer om en forårstur til Budapest.

Jeg har erfaring fra Prag, og har hørt at den generelle sikkerhed er lig Prag, sim er meget fredelig, men mangler ligeledes info om gode bordeller og stripklubber.

Glæder mig til Nolans beretning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, den 15/8/2016 at 21:17:

Tusind tak. Det glæder jeg til at høre om. Hvis du lige kunne afprøve P1 / P2 stripklubberne og evt. 4p lounge stripklub, så vil jeg være dig ekstrem taknemmelig. :)

Jeg venter også spændt på gode tips til stripklubber og bordeller i Budapest. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nolan skrev, den 15. august 2016 at 15:56:

jeg skal til budapest om 3 uger, skal nok lige skrive noget hvis jeg finder noget interessant der. 

Hej Nolan

Har du noget nyt fra Budapestfronten? Fik du besøgt nogle af de ovennævnte stripklubber?

Findes der egentlig noget a la Darling Cabaret (Prag) i Budapest?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej Apollo

nej det gjorde jeg ikke, mine planer blev ændret så jeg rejste med en ven i stedet for, og han har ingen interesse for noget lignende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...