Hop til indhold

Recommended Posts

I had an exceptionel experience with Alice. Twice.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Lick me skrev, for 34 minutter siden:

I will for one stay away from them both

Jeg aner ikke hvem de er og hvad de kan, men det er simpelthen ikke i orden at komme med så grundløst et indlæg.

Du er en garvet bruger og burde vide bedre!

Forklar eller slet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft en udemærket oplevelse med hende der hedder Emily, da hun var på fyn både for noget tid tilbage( da hed hun bare noget andet, mener jeg) og så for nylig. Hun bliver tydeligt begejstreret, når man fortæller hende, hvor smuk hun er og i øvrigt passer på hende, da hun jo bare er en lille pige;) Jeg kan kun anbefale at I selv finder ud af om hun er noget for jer eller ej. Jeg har været hos hende to gange. Den ene gang var afgjort bedre end den anden, men der kom jeg også sent om aftenen, og hun så lidt træt ud. Anden gang var jeg der kl. 14.00 og hun var i kostume, som jeg komplimenterede hende for. Alt i alt var jeg tilfreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Lick me skrev, for 2 timer siden:

And you are who PHD? 

If you don't like it just read on.

Ida, good for you.

I cannot believe you..... :D Don't you think that you are ridiculous ?! Really. We was together in november... Let it go ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alice, you like to think you know it all. You don't.

We were not together in November. You have no idea when I visited you

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Lick me skrev, for 4 minutter siden:

Alice, you like to think you know it all. You don't.

We were not together in November. You have no idea when I visited you

 

 

It was november or december ;) but thats not the point.,.:

Redigeret af Alice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Lick me skrev, for 3 timer siden:

 

 

I will for one stay away from them both

 

Noget tyder på at minimum en af pigerne sætter pris på den beslutning :)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Emily ansporet af de tiltalende billeder og kan bekræfte at billederne er ægte.

Hun tog imod i skolepigeuniform, hvilket var frækt nok og det kunne have været en god oplevelse hvis hun ikke var fuldstændig apatisk og uden engagement.

Forsøgte at bestille en time med anal - sidstnævnte var dog ikke muligt, hvis man ikke havde en minipik.....tænker at denne option i princippet kun er for at lokke kunder ind....fik et ligegyldigt blow som hurtigt blev til hånd....

Blev træt af dette så jeg spurgte om jeg i stedet kunne spille den af selv udover hendes baller, hvilket var ok og nok det mest frække ved den tur....lækker lille røv....som jeg efter "som straf" oversprøjtede både det ene og andet hul godt og grundigt, hvorefter hun lettere irriteret måtte ty til at skifte lagenet ud, efter at spermen var sejlet ned mellem de stramme baller....:)

Hun var sød og venlig - men jeg kommer ikke igen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chrismic skrev, for 8 minutter siden:

...som jeg efter "som straf" oversprøjtede både det ene og andet hul godt og grundigt, hvorefter hun lettere irriteret måtte ty til at skifte lagenet ud, efter at spermen var sejlet ned mellem de stramme baller....:)

:D

Den lettere patetisk del af mig griner bredt af dette her. Næsten malerisk beskrivelse ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, vi har fået lidt blandede indlæg om pigerne, men så har folk mulighed for at træffe deres egne valg. Det skal dog ikke være en gabestok, så vi slutter her!

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...