Hop til indhold

Dejlige lille Nanja på Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

Så lige at hun er på i dag, og det vil jeg benytte mig af når jeg får fri. Heldigvis er der åbent længe (til 20), men hun er der kun et par gange om ugen. Hun er savnet og stærkt vanedannende. Jeg håber hun kan tage mig en times tid, så tingene bliver gjort ordentligt. Men jeg er tidligt ude, så det har hun nok. Sidste gang havde hun den flotteste lille kjole på, som virkelig stod godt til hendes lysebrune hud.

Skrevet

Hej doxa

doxa skrev, for 3 minutter siden:

Så lige at hun er på i dag, og det vil jeg benytte mig af når jeg får fri. Heldigvis er der åbent længe (til 20), men hun er der kun et par gange om ugen. Hun er savnet og stærkt vanedannende. Jeg håber hun kan tage mig en times tid, så tingene bliver gjort ordentligt. Men jeg er tidligt ude, så det har hun nok. Sidste gang havde hun den flotteste lille kjole på, som virkelig stod godt til hendes lysebrune hud.

Hej doxa 

har du et link?

Skrevet
doxa skrev, for 6 minutter siden:

Ja - hun er dejlig, jeg har prøvet en time - hun glemte bare lige, at fortælle det kun indeholdt et skud. Jeg skulle have købt ½ time :-D

En aften var jeg der til aftalt tid; men måtte køre igen med uforrettet sag - hun tog ikke telefonen...

Skrevet

Er blow med eller uden gummi? Og hvad er priserne?

Redigeret af JuliusKBH

Skrevet
Sniper123 skrev, for 18 timer siden:

Ja - hun er dejlig, jeg har prøvet en time - hun glemte bare lige, at fortælle det kun indeholdt et skud. Jeg skulle have købt ½ time :-D

En aften var jeg der til aftalt tid; men måtte køre igen med uforrettet sag - hun tog ikke telefonen...

Jeps, hun er skøn :-)

Skrevet

Hon är svår att få tag på... Hoppas verkligen jag får bokat en tid med henne ;D

Är nån av hennes nya bilder äkta på henne nu? Den när hon håller i kuken är den äkta. Riktigt het tjej isåfall?

nya bilder

Redigeret af snyggepelle
mer info

• 2 weeks later...
Skrevet

Var forbi sidste uge. Rigtig sød og frisk pige men desværre levede kroppen ikke helt op til hvad jeg havde fået i tankerne efter at have læst de mange anmeldelser. Super service ellers. 

Skrevet
smølfen skrev, for 6 timer siden:

Var forbi sidste uge. Rigtig sød og frisk pige men desværre levede kroppen ikke helt op til hvad jeg havde fået i tankerne efter at have læst de mange anmeldelser. Super service ellers. 

Nej, billederne er lidt bedre end virkeligheden - men, hun er nu alligevel en frækkert

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.