Hop til indhold
doxa

Dejlige lille Nanja på Frederiksberg

Recommended Posts

Så lige at hun er på i dag, og det vil jeg benytte mig af når jeg får fri. Heldigvis er der åbent længe (til 20), men hun er der kun et par gange om ugen. Hun er savnet og stærkt vanedannende. Jeg håber hun kan tage mig en times tid, så tingene bliver gjort ordentligt. Men jeg er tidligt ude, så det har hun nok. Sidste gang havde hun den flotteste lille kjole på, som virkelig stod godt til hendes lysebrune hud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej doxa

doxa skrev, for 3 minutter siden:

Så lige at hun er på i dag, og det vil jeg benytte mig af når jeg får fri. Heldigvis er der åbent længe (til 20), men hun er der kun et par gange om ugen. Hun er savnet og stærkt vanedannende. Jeg håber hun kan tage mig en times tid, så tingene bliver gjort ordentligt. Men jeg er tidligt ude, så det har hun nok. Sidste gang havde hun den flotteste lille kjole på, som virkelig stod godt til hendes lysebrune hud.

Hej doxa 

har du et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
doxa skrev, for 6 minutter siden:

Så lige at hun er på i dag, og det vil jeg benytte mig af når jeg får fri. Heldigvis er der åbent længe (til 20), men hun er der kun et par gange om ugen. Hun er savnet og stærkt vanedannende. Jeg håber hun kan tage mig en times tid, så tingene bliver gjort ordentligt. Men jeg er tidligt ude, så det har hun nok. Sidste gang havde hun den flotteste lille kjole på, som virkelig stod godt til hendes lysebrune hud.

Ja - hun er dejlig, jeg har prøvet en time - hun glemte bare lige, at fortælle det kun indeholdt et skud. Jeg skulle have købt ½ time :-D

En aften var jeg der til aftalt tid; men måtte køre igen med uforrettet sag - hun tog ikke telefonen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 18 timer siden:

Ja - hun er dejlig, jeg har prøvet en time - hun glemte bare lige, at fortælle det kun indeholdt et skud. Jeg skulle have købt ½ time :-D

En aften var jeg der til aftalt tid; men måtte køre igen med uforrettet sag - hun tog ikke telefonen...

Jeps, hun er skøn :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hon är svår att få tag på... Hoppas verkligen jag får bokat en tid med henne ;D

 

Är nån av hennes nya bilder äkta på henne nu? Den när hon håller i kuken är den äkta. Riktigt het tjej isåfall?

nya bilder

Redigeret af snyggepelle
mer info

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi sidste uge. Rigtig sød og frisk pige men desværre levede kroppen ikke helt op til hvad jeg havde fået i tankerne efter at have læst de mange anmeldelser. Super service ellers. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
smølfen skrev, for 6 timer siden:

Var forbi sidste uge. Rigtig sød og frisk pige men desværre levede kroppen ikke helt op til hvad jeg havde fået i tankerne efter at have læst de mange anmeldelser. Super service ellers. 

Nej, billederne er lidt bedre end virkeligheden - men, hun er nu alligevel en frækkert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...