Hop til indhold
Guest 7inches

Erica i Ejstrupholm - ikke pigen på billederne

Recommended Posts

Guest 7inches

Trængte til at lufte kalorius, og valget faldt på Erica i Ejstrupholm.
https://annoncelight.dk/showad/212153

Teksten og ikke mindst billederne af de dejlige, store bryster tændte mig.

Ringede og fik en tid, fik at vide at 30 minutter dansk-fransk kostede 600, 1 time med samme 1200 kr.  Så var det af sted og var der en rum tid senere.
Stedet ligger ud til en landevej, hvor man kan køre rundt om huset og dermed parkere bag huset - hvor indgangen også er. Ganske diskret - dejligt

Hun åbnede selv døren, og man træder straks ind i bollerummet - en rum uden vinduer. Der var kun en dør videre ind i huset og så yderdøren.
Nå, billederne i annoncen er ikke Erica. Hende jeg mødte var mere solbrun, havde stor tatovering op ad den ene arm og skulder og så var brysterne ikke så store. Dog store og dejlige alligevel.
Jeg valgte dog at blive, men de lovede priser holdt ikke. Fik en gang dansk-fransk til 1000 for en halv time.

Hun sutter pragtfuldt og lader mig lege med hendes mis imens hun suttede kalorius klar til at indtage hendes dejlige lille grotte.
Efter at have suttet et stykke tid ville jeg mærke hende, så hun lagde sig på ryggen og jeg besteg hende. Ville også se hendes perfekte røv, mens jeg kneppede hende bagfra, og så kunne den ikke mere. Jeg fyrede kanonen af, mens jeg forsøgte at blive ved lidt endnu, men hun havde tømt mig helt.

22 minutter efter ankomst jeg var ude igen..

Pigen: 7 (var slet ikke hende på billederne)

Stedet: 6: Ligger godt og diskret, men ingen udluftning i rummet gør at det hurtigt bliver meget tæt og varmt.

Blow: 8 (var med gummi)

Gentagelsesfaktor: 5 (eftersom det ikke var den ønskede pige mm., tror jeg ikke jeg vil besøge stedet igen.)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for indlægget. Jeg aflyser min planlagte tur derned8-). Jeg har det rigtig svært med tatoveringer på kvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende, der var der ugen før. Billederne var ikke af pigen, men meget langt der henad. Det var egentligt et udmærket besøg, selvom om kommunikation var svært - hun kunne kun spansk og det fatter jeg ikke en bjælde af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...