Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik en lyst til at besøge den, ifølge billederne, skønne Cara, som jeg ud fra billederne godt kunne se ikke var den samme på alle billederne, men bare hun var hende på de mere amatøragtige billeder, så ville jeg være tilfreds.

Det var hun så ikke.

Hende som åbnede døren, var helt klart fra østblokken, slank og havde et kønt ansigt. Men hendes bryster hang nede på maven, hvilket virkede som om hun har fået et par børn. Men absolut en god røv. Det var en lejlighed som hun delte med et par andre piger, og det første jeg blev mødt af, var en sovesofa midt i stuen. Heldigvis drejede hun af og viste mig ind til et værelse ved siden af. Der var to senge som var skubbet sammen, og en skydedør, som hun lukkede lidt til.

Jeg havde booket en time, da jeg gerne ville udfordre mig selv og se hvor mange gange jeg kunne komme op på at komme inden for denne tid. Dette var aftalt inden vi mødtes, så jeg vidste at det ikke kun var til jeg kom første gang.

Pengene blev udvekslet, og så smed hun tøjet og forventede at jeg gjorde det samme. Jeg smed tøjet på gulvet (der var ikke andre steder at smide det) og kravlede op i sengen, hvor hun pegede hvor jeg skulle ligge (lige i samlingen mellem de to senge - ikke det fedeste sted). Så tog hun et kondom og smed på mit efterhånden godt stive lem, og gav sig til at sutte. Jeg pillede lidt, og kælede for hendes bryster. De var ægte og en god størrelse, men hang desværre en hel del mere end det som billederne havde lovet.

Efter et minuts tid stoppede hun og sagde noget i retning af "want fuck?". Jeg spurgte om jeg måtte slikke hende, og efter hun først havde sagt no, kom der et teenage-okay så fra hende. Hun smed sig på sengen og lå bare og kiggede. Nu ved jeg at jeg er god med tungen, men der kom ikke en eneste lyd fra hende, og da jeg måtte opgive at få hende til at lege med, valgte jeg at stoppe og i stedet køre min pik op i hende. -ingen reaktion! (da jeg skiftede fra mund til pik, skyndte hun sig at tørre sig med noget papir)

Jeg kørte op i hende mens hun bare lå der og kiggede på mig som om at jeg var til besvær, og om jeg ikke snart var færdig. Efter et par minutter tænkte jeg at nu skulle hun øverst, så det bad jeg hende om. Det ville hun gerne, så vi byttede plads og hun red mig. Eller hun havde min pik oppe i sig, og forsøgte at undgå at røre mig ellers. Efter lidt tid gad hun ikke det mere og hoppede af, og gav mig et handjob til jeg kom. -igen uden at røre mig ellers.

Da jeg kom skyndte hun sig ud af sengen og hentede et stykke papir som jeg kunne bruge til at tørre mig med, når jeg havde fjernet kondomet. Så sad hun ellers bare på sengekanten og kiggede ud i luften. Jeg måtte spørge hende om det var det, eller? og der svarede hun om jeg kunne igen? tjaaaahhh jeg lå der, med en halvslap pik, som måske trængte til lidt kærlighed, men hun gjorde ikke antræk til at være behjælpelig overhovedet.

På et tidspunkt efter et par minutter spurgte jeg om vi kunne lave en handel at jeg fik halvdelen retur og så stoppede vi der? til det var hendes svar: "its your problem, not mine". Så helt klart en strategi fra hendes side, at jeg da bare kunne skride. Det endte det også med, for jeg gad sgu ikke ligge og kigge op i luften, med hende siddende ved siden af, totalt ligeglad.

Jeg følte mig latterliggjort og til grin.

En bedømmelse af hende (1-10, hvor 10 er bedst):

Udseende: 6

Sex: 3

Indlevelse: 1

Samlet oplevelse: 3

Vil jeg anbefale hende til andre? Aldrig. Hun er kedelig og ligegyldig.

 

Jeg må finde en thai-pige snarest, for de ved da hvad det betyder at servicere en mand :-)

 

Jeg har ikke et link til hende, da hun ikke er på med annonce i denne uge. Skal nok smide det i tråden, når jeg ser den igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv hvor træls!

Et godt råd: Vælg aldrig mere end en halv time hos en pige du ikke kender!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...