Cityfan 17 Skrevet 8. August, 2016 Hej! Jeg håber I kan hjælpe mig med at fortælle, hvordan jeg kan få foretaget en test for kønssygdomme. Er det hos min egen læge eller på et hospital/klinik? På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bump00 11 Skrevet 8. August, 2016 Begge dele.. Men gå til din egen læge. Ring på forhånd og sig du gerne vil testes for kønssygdomme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mester75 Skrevet 8. August, 2016 Hvis du ikke vil gå til egen læge, er der en liste over steder du kan blive testet her: http://www.sexfordig.dk/guides/klinikguide/praeventions-og-sexsygdomsklinikker.aspx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikey 2 Skrevet 8. August, 2016 Bispebjerg er begyndt at tage tidsbestilling, men ventetiden på svar er steget til 10 dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cityfan 17 Skrevet 8. August, 2016 Tak for svar Jeg kaster mig ud i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 8. August, 2016 Cityfan, så brug kondom fremover...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3Forever 92 Skrevet 8. August, 2016 Er Der ikke et gebyr for den test? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg