Hop til indhold

Recommended Posts

Kan bekræfte at hun er lækker og rigtig sød og fræk desuden.

Engelsk: rigtig godt

1/2 time: 800, 1/1 time: 1.500

SF: 300, Kys: 200

Jeg købte 1/1 time med kys og SF for 2K. Alle pengene værd. Da akten var slut kiggede hun på uret og konstaterede at der var 5 min. tilbage og tilbød mig massage, som jeg tog imod. God stil :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde også kigget på hende, men med  + det ene og + det andet bliver det pludseligt ret dyrt og desværre over mit budget. ☹️ Er hun ikke også ret proffesionelt anlagt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med den fantastiske skønhed hun åbenbart besidder tror jeg ikke du får det meget billigere. Derimod sikkert meget dyrere hos tilsvarende skønheder.

Kvindelig skønhed har en trist tendens til at være meget dyrt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er billigere en på danske klinikker. Der kan du snildt komme af med 2.200 for en time uden kys og SF.

Hun er prof ja men på den gode måde. God til at se en i øjnene, responsiv og engageret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mokujin skrev, for 30 minutter siden:

Hun har fjernet billederne mens hun åbenbart er på ferie. Nogen der har gemt billederne og kan uploade dem?

Undskyld, men hvis hun selv har fjernet billederne, er det da rigtig rigtig dårlig stil at andre uploader dem......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...