Hop til indhold
Gæst

feelingit

Recommended Posts

Gæst

https://sugardaters.dk/show?alias=feelingit

 

Godmorgen.

Fik ret hurtig efter få beskeder en aftale istand samme aften,

Kom der op. Egentlig okay sted hun boede. Hun åbnede sød og smilende. Studielejlighed, lille et værelses. Rodet og noget uorganiseret. Men kom jo ikke for at rydde op :)

Det var lige en kort snak og så ellers i gang.. Vi kom godt i gang, med et rimelig blow...Syns nu hun var noget mere tyk,end hendes billeder viste..Men store gode bryster. Som dog ikke måtte leges alt for meget med, tror de var lidt ømme. Var hun også mellem ben, selvom jeg da ikke er alt for stor...hehe..Men fik da knaldet hende godt og grundigt :)

Og var heller ikke mere end jeg kunne forvente med sådan en aftale på timebasis. Gør normalt ikke det, for bare ren sexaftale. Men det var billigt og fristende.

Fik dog taget trykket...

Alt i alt dog kun 5/10.... På det jævne, på det jævne,,,Fik taget trykket. Om vi skal ses igen, nej. Selvom hun gerne vil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
bendtjan skrev, for 48 minutter siden:

https://sugardaters.dk/show?alias=feelingit

 

Godmorgen.

Fik ret hurtig efter få beskeder en aftale istand samme aften,

Kom der op. Egentlig okay sted hun boede. Hun åbnede sød og smilende. Studielejlighed, lille et værelses. Rodet og noget uorganiseret. Men kom jo ikke for at rydde op :)

Det var lige en kort snak og så ellers i gang.. Vi kom godt i gang, med et rimelig blow...Syns nu hun var noget mere tyk,end hendes billeder viste..Men store gode bryster. Som dog ikke måtte leges alt for meget med, tror de var lidt ømme. Var hun også mellem ben, selvom jeg da ikke er alt for stor...hehe..Men fik da knaldet hende godt og grundigt :)

Og var heller ikke mere end jeg kunne forvente med sådan en aftale på timebasis. Gør normalt ikke det, for bare ren sexaftale. Men det var billigt og fristende.

Fik dog taget trykket...

Alt i alt dog kun 5/10.... På det jævne, på det jævne,,,Fik taget trykket. Om vi skal ses igen, nej. Selvom hun gerne vil.

Hvad gav du hende til gengæld for besøget ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...