Hop til indhold
Ralphwiggumdk

Honey 1 pattaya

Recommended Posts

Er ankommet til Pattaya her til formidag. Skal møde min faste pige her til midnat, så har lidt tid for mig selv. Det er valgdag i Thailand så alkohol må først sælges efter midnat. Heldigt jeg købte lidt med fra min mellemlanding  i Singapore. Byen er pt. Fuldstændig død. Dog er trafikken som den plejer. 

Jeg har mine andre ture tænkt på at besøge http://www.honey-bodymassage.com/ 

Nu skulle det være nu. Indenfor bliver man taget imod en eller anden form for manager. Man får og vide hvad priserne er for de forskellige piger. Som jeg forstod svinger det fra 2500 til 4000. Jeg valgte en sød flot slank pige på 27 fra den billige ende 2500 plus en ladey drink til hende 100. Man er vel flottenheimer

Stedet er efter min diffination af et bordel et bordel. Bevares man får massage i et badekar og på en luftmadresse. Derefter op i sengen. Det hele bygget op efter en drejebog. Ca 500 kr syntes jeg ikke det er værd når man er i Thailand. jeg var der i ca. 1 time.  Denne pris kunne forsvares i Tyskland. Der er så mange bedre muligheder i Thailand. Derudover så jeg næsten kun Indere der inde. Bevares de skal jo også have lov til at være her  :shock:. Ville jeg prøve det igen. Man skal aldrig sige aldrig, men tror det ikke. Ligesom på soi 6. Hurtig ind og hurtig ud. Det kan man altid gøre i Danmark. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ralphwiggumdk skrev, for 56 minutter siden:

Hvordan oplever i andre stedet?

Lyder meget lig det jeg har oplevet på andre soapies i Pattaya og Bangkok.

Andre skriver meget flotte ord om deres oplevelser, men jeg synes man får bede massage i en rigtig massageklinik, og man får bedre happy ending der også, og man får bedre sex med en barpige, en gogopige, eller hvad man nu finder på.

Jeg kunne godt tænke mig en rigtigt lækker soapie/massage/sexoplevelse, men det du beskriver, og jeg selv har oplevet, det er ikke 2500-4000 baht værd.

Der er nok et marked for det, tænker en del mandlige turister der er afsted med fruen, kun lige kan få passet sådan et besøg ind, men for dem er det sikkert ganske godt.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, for 25 minutter siden:

Lyder meget lig det jeg har oplevet på andre soapies i Pattaya og Bangkok.

Andre skriver meget flotte ord om deres oplevelser, men jeg synes man får bede massage i en rigtig massageklinik, og man får bedre happy ending der også, og man får bedre sex med en barpige, en gogopige, eller hvad man nu finder på.

Jeg kunne godt tænke mig en rigtigt lækker soapie/massage/sexoplevelse, men det du beskriver, og jeg selv har oplevet, det er ikke 2500-4000 baht værd.

Der er nok et marked for det, tænker en del mandlige turister der er afsted med fruen, kun lige kan få passet sådan et besøg ind, men for dem er det sikkert ganske godt.

 

BB

Lige præcis

En oplevelse som denne kan jeg finde syd for grænsen, uden at tale dårligt om det. Men det er da en oplevelse jeg ikke ville foruden. Tjek :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaikurt skrev, for 25 minutter siden:

Jeg er stor fan af soapies, men nu er jeg heller ikke typen, der gider og sidde på en bar eller go-go club, så for mig er det perfekt.

Hver sin smag... Jeg er glad for at have prøvet det. Jeg er nok bare omvendt :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaikurt skrev, for 3 timer siden:

Jeg er stor fan af soapies, men nu er jeg heller ikke typen, der gider og sidde på en bar eller go-go club, så for mig er det perfekt.

Men hvor får man så den gode sexoplevelse, Ralph og mit problem er jo netop at vi har oplevet rutineprægede piger, der bare kører det efter en drejebog.

Jeg kan godt lide sæbedelen, b2b delen, det er sgu' dejligt :) Men hvis det afsluttes med en dårlig sexoplevelse, så hænger det ikke sammen.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er gode og dårlige oplevelser næsten alle steder. Nogle af mine allerbedste har jeg fået hos Honey 2 i Pattaya, hvor det sjovt nok er 500 bath billigere end hos Honey 1 og pigerne er lige så eller måske endda flottere. Jeg plejer at spørge mamma eller pappasan hvem der er bedst til b2b og så vælger jeg ud fra det. Det er naturligvis anderledes i en soapie frem for en beer- eller en gogobar, for man taler jo ikke med pigen selv, inden man vælger hende, men det forhindrer nu ikke, at man kan få en rigtig god oplevelse. Jeg synes, at det er utrolig lækkert efter en varm eftermiddag at blive vasket godt igennem, få massage og slutte af med sex. Og 1 1/2 time for 400 kroner - det er squ da billigt Efter sådan en behandling, så er jeg klar til at gå ud og finde en GFE på en beer- eller gogobar, freelancer eller hvad jeg nu har lyst til. Det kan thai-klinikkerne hverken nord eller syd for grænsen konkurrere med - overhovedet ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, for 2 timer siden:

Men hvor får man så den gode sexoplevelse, Ralph og mit problem er jo netop at vi har oplevet rutineprægede piger, der bare kører det efter en drejebog.

Jeg kan godt lide sæbedelen, b2b delen, det er sgu' dejligt :) Men hvis det afsluttes med en dårlig sexoplevelse, så hænger det ikke sammen.

 

BB

Jeg var stor fan af det nu lukkede Nataree i Bangkok, fordi der var mange piger på stedet og fordi at man på dette sted, kunne gå rundt blandt pigerne og snakke med dem og spørge ind til deres Engelsk kundskaber og hvad de kunne tilbyde.

Stedet er nu lukket, så jeg må på jagt efter et nyt sted i December, når turen igen går til Bangkok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Thaikurt  og alle i andre.

Jeg tænker sommetider på hvad i siger til jeres omgivelser, når i sådan tager af sted flere gange om året.
Siger i at i ikke er færdig med at udforske landet, eller er i ærlige og fortæller at skal opleve alle de søde thaipiger? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den glade murer skrev, for 8 timer siden:

Hej Thaikurt  og alle i andre.

Jeg tænker sommetider på hvad i siger til jeres omgivelser, når i sådan tager af sted flere gange om året.
Siger i at i ikke er færdig med at udforske landet, eller er i ærlige og fortæller at skal opleve alle de søde thaipiger? :-) 

Jeg har besøg stort set hele Thailand og har også været i de fleste andre lande i Syd Øst Asien, så jeg kommer der ikke kun for de søde Thai piger, men jeg ville nu nødigt undvære dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er helt enig i dine betragtninger Thaikurt, husker også kun Nataree for det gode - selvom det desværre kun blev til et enkelt besøg.

Er også i Bangkok en del af december - og overnatter nok igen på Nanna. Et rigtigt godt sted at falde over de helt rigtige piger, og så har man jo værelset lige ved hånden.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...