Artemis 0 Skrevet 6. August, 2016 Hej Jeg skal et smut på Harmony fredag den 19. august Har kikket lidt på billederne af pigerne. Er der nogen som har erfaring med Jessica? Har også Martha i tankerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 7. August, 2016 (edited) Læs evt om Harmony pigerne i tråden 'Harmony piger' Martha er en af toppigerne Venligst French Redigeret 7. August, 2016 af frenchlover1 Indsat link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 7. August, 2016 (edited) Ja desværre er tråden (Harmony Piger) blevet lidt lang fordi der bliver spammet i den. Men ellers er mange af Pigerne beskrevet. Dog ikke Jessica hvad jeg erindrer. Hun er nu fin nok ret sød. Marta er der flere forskellige brugeres vurdering af i tråden, hvilket giver det mest retvisende billede Redigeret 7. August, 2016 af Liderlig-fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMB 110 Skrevet 14. August, 2016 Jeg har været sammen med Jessica, mener hun er fra Rumænien, i min verden er hun vildt dejlig, og hun tænder mig for vildt, sidst var vi sammen i kino Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg