Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thaimig
Finfyr8900 skrev, for 5 minutter siden:

Ingen der kender til thai sted på Djursland med mulighed for extra? 

Jeg er ret sikker på at der kun findes et sted med extra på Djursland?

Løgten (det gl Lampo) der findes dog en tidligere tråd herinde med det 

du søger? Søg og find :) 

Go aften

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte en thai-dame i et sommerhus, på Grønhøj, ved Ebeltoft i sommerferien. 

Hun var en pæn moden dame med varme bløde hænder.

Jeg bestilte 1½ times olie massage til 400,-. Det var en fantastisk massage. Rigtig hårdt og tilpas med olie.

Da jeg kom om på ryggen stod "sjoveren" stolt og strakte sig mod himlen. Uden at spørge ind til yderligere begyndte
hun at malke den med hænderne indtil jeg måtte overgive mig og sende det hele ud i rummet.. (Og noget på hendes tøj,
samt i hendes hår)

Hun smilede bare og sagde at det, vist, var tiltrængt og forsatte massagen som om det var det naturligste i hele verden.

Da vi skulle afregne tog hun ikke noget ekstra for HJ. 
Hvis jeg boede derude på Mols så ville en del af mine penge lande hos hende.

Der stod et tlf nr. på skiltet, udenfor huset men hæftede mig ikke ved nummeret da jeg tilfældigt kom forbi og prøvede lykken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Munken skrev, for 19 timer siden:

Telefonnummer og adresse ønskes.

Adressen er Grønhøj (vejens navn). Det er en grusvej der går ind gennem et sommerhus område og der er kun det sted på vejen
hvor der findes thaimassage. :) Så kør en lille tur og du finder stedet. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Alle oplysninger står på Thailisten vest - landets bedste opslagsværk for velvære og fysisk udfoldelse..

Navnet er: wandee.

Har været der for et par år siden - en udmærket oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Mester75 skrev, for 4 timer siden:

Lyder som et besøg værd. 

Der tror jeg så du tar fejl :/  men hvis det kun er massage så er det Ok :) 

Medmindre du er til ældre gl Thaidamer :)  tror du kommer til at fortryde

hvis du sætter næsen op efter en gang B2B hos hende?

Men Ok hver sin lyst :) 

Go Weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
stall-struer skrev, den 25/8/2016 at 05:08:

Jeg besøgte en thai-dame i et sommerhus, på Grønhøj, ved Ebeltoft i sommerferien. 

Hun var en pæn moden dame med varme bløde hænder.

Jeg bestilte 1½ times olie massage til 400,-. Det var en fantastisk massage. Rigtig hårdt og tilpas med olie.

Da jeg kom om på ryggen stod "sjoveren" stolt og strakte sig mod himlen. Uden at spørge ind til yderligere begyndte
hun at malke den med hænderne indtil jeg måtte overgive mig og sende det hele ud i rummet.. (Og noget på hendes tøj,
samt i hendes hår)

Hun smilede bare og sagde at det, vist, var tiltrængt og forsatte massagen som om det var det naturligste i hele verden.

Da vi skulle afregne tog hun ikke noget ekstra for HJ. 
Hvis jeg boede derude på Mols så ville en del af mine penge lande hos hende.

Der stod et tlf nr. på skiltet, udenfor huset men hæftede mig ikke ved nummeret da jeg tilfældigt kom forbi og prøvede lykken.

Giver hun Hj hver gang uden det koster ekstra?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for et par år siden. 

Der var der ingen hj med i prisen.

Og jeg skal ikke have BTb med hende.

manden sidder i rummet ved siden af.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
stall-struer skrev, den 25/8/2016 at 05:08:

Jeg besøgte en thai-dame i et sommerhus, på Grønhøj, ved Ebeltoft i sommerferien. 

Hun var en pæn moden dame med varme bløde hænder.

Jeg bestilte 1½ times olie massage til 400,-. Det var en fantastisk massage. Rigtig hårdt og tilpas med olie.

Da jeg kom om på ryggen stod "sjoveren" stolt og strakte sig mod himlen. Uden at spørge ind til yderligere begyndte
hun at malke den med hænderne indtil jeg måtte overgive mig og sende det hele ud i rummet.. (Og noget på hendes tøj,
samt i hendes hår)

Hun smilede bare og sagde at det, vist, var tiltrængt og forsatte massagen som om det var det naturligste i hele verden.

Da vi skulle afregne tog hun ikke noget ekstra for HJ. 
Hvis jeg boede derude på Mols så ville en del af mine penge lande hos hende.

Der stod et tlf nr. på skiltet, udenfor huset men hæftede mig ikke ved nummeret da jeg tilfældigt kom forbi og prøvede lykken.

Hej stall-struer

Tog du underbukserne af selv, jeg mener der er jo nogle steder der gerne vil have vi beholder dem på?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende forleden

Hun er dæleme godt nok moden! Men sød og har nok lært lidt af de første besøg, for hun spurgte mig inden og jeg ville have hj - det fik jeg for 450 ialt

Massagen startede egentlig som en blid massage, men efter hj, tog hun ved og gav en rigtig kompetent massage af specielt skuldre

Selvom hun er i den billige ende, så tror jeg ikke jeg kommer igen, specielt ikke når man bor og arbejder tæt på stederne i Aarhus og Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, den 31/8/2016 at 08:10:

Besøgte hende forleden

Hun er dæleme godt nok moden! Men sød og har nok lært lidt af de første besøg, for hun spurgte mig inden og jeg ville have hj - det fik jeg for 450 ialt

Massagen startede egentlig som en blid massage, men efter hj, tog hun ved og gav en rigtig kompetent massage af specielt skuldre

Selvom hun er i den billige ende, så tror jeg ikke jeg kommer igen, specielt ikke når man bor og arbejder tæt på stederne i Aarhus og Randers

Været forbi hende idag, bestilte 1 times oliemassage...400,-....blev bedt om at smide trusser...efter ryg og ben 30 min...vende om..så gav hun hj uden at spørge først ☺...afregning 450,-....vel egentligt billig hj ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...