Hop til indhold
Gæst

Dao massage Brøndby

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Ser næsten for godt ud, kender ikke stedet eller hende og gratis megafransk......jeg har andre planer, men jeg håber at du crc tager en for holdet....lad høre....

Del dette indlæg


Link til indlæg

I går var hun med i en ny annonce/nyt sted i Brøndby, hvor Bee og en tredje pige også var med. Annoncen er væk i dag.

Gad vide om det kræver køb af anden ydelse, for at modtage den gratis mega fransk? :)

 

-OD

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er netop færdig med super massage!!!. Sex del var ok men fået bedre andre steder. Pris 1000 kr for 1 time massage, superfransk og sex. Samlet tidsforbrug 1 1/2 time. Brusebad tæller ikke for tid. 

Prisen er mere end rimelig. 

Det er hende på foto. Flot med gode ægte bryster. Naturlig for neden. Hun taler ikke dansk og meget ringe engelsk. Sød og imødekommende med godt glimt i øjet. 

Kunne godtænke finde på at komme igen. Dog primært for den fantastiske massage. 

Stedet ligger i Brøndby. 

Håber i kan bruge info.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CRC skrev, for 34 minutter siden:

Er netop færdig med super massage!!!. Sex del var ok men fået bedre andre steder. Pris 1000 kr for 1 time massage, superfransk og sex. Samlet tidsforbrug 1 1/2 time. Brusebad tæller ikke for tid. 

Prisen er mere end rimelig. 

Det er hende på foto. Flot med gode ægte bryster. Naturlig for neden. Hun taler ikke dansk og meget ringe engelsk. Sød og imødekommende med godt glimt i øjet. 

Kunne godtænke finde på at komme igen. Dog primært for den fantastiske massage. 

Stedet ligger i Brøndby. 

Håber i kan bruge info.

Sådan tak for det. Var hun alene eller er der andre? Er det klinik eller lejlighed? Hvordan var det så lige med Mega?

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun var sammen med en anden pige. Det var en lejlighed. 

Megafransk var der ikke meget af.

Dog stadig alt i alt en rigtig fin oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Alkoholikeren skrev, for 14 timer siden:

Ser næsten for godt ud, kender ikke stedet eller hende og gratis megafransk......jeg har andre planer, men jeg håber at du crc tager en for holdet....lad høre....

Adresse oplyses på SMS når aftale om besøg er truffet. De ønsker ikke at offentliggøre adresse i forum men kun ved henvendelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

4 beskeder og intet svar .. knap så seriøst.. :-).. men ok. de kan jo være mega optaget efter lidt gode anmeldelser her.. Startede fint med at svare, men da jeg ikke kunne oplyse et præcist ankomst tidspunkt så skulle vi vente med at kommunikere.. Helt fint.. 2-3 timer senere skriver jeg også siger SÅ.. far er klar.. og så har der været dødt.. intet svar i går aftes.. intet svar her til morgen.. havde lige fået en stor sum penge på lommen i går.. så hold nu bøtte de gik glip af guldet..  var klar til den store tur. .:-) suk.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
CRC skrev, for 14 timer siden:

Er netop færdig med super massage!!!. Sex del var ok men fået bedre andre steder. Pris 1000 kr for 1 time massage, superfransk og sex. Samlet tidsforbrug 1 1/2 time. Brusebad tæller ikke for tid. 

Prisen er mere end rimelig. 

Det er hende på foto. Flot med gode ægte bryster. Naturlig for neden. Hun taler ikke dansk og meget ringe engelsk. Sød og imødekommende med godt glimt i øjet. 

Kunne godtænke finde på at komme igen. Dog primært for den fantastiske massage. 

Stedet ligger i Brøndby. 

Håber i kan bruge info.

Tak for anmeldelsen og at du tog en for holdet.....god stil.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selvfølgelig tager jeg gerne en for holdet.

Har tidligere haft profil på siden men trak mig fordi jeg ganske enkelt oplevede at mange anmeldelser røg ud af en tangent som intet hvade med sagen at gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...