Hop til indhold

Recommended Posts

Havde muligheden og tænkte Nu sku det sku prøves . fulgte pigens anvisninger fuldt ud og aftalte lingam massage undervejs og må indrømme , det var rigtigt dejligt . Men lå hele tiden og tænkte whau nu skal vi snart knalde og nej det sku vi ikke :-) følte det lidt som forspil bare rigtigt længe og sluttede mit besøg i randers med at besøge Cat og en omgang massage med HJ . mega dyrt besøg i Randers  men ørerne kom da ind til hovedet igen :-) 1500 for tantra og 600 hos Cat .  Men fik det prøvet og det gider jeg ikke spilde tid på igen hvis det ikke ender med sex af den ene eller anden slags . Damen / pigen lidt op i årerne sød rar og følte man var velkommen https://annoncelight.dk/showad/210617

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Bamsefyr skrev, 1 time siden:

Næste gang du skal have tantra kunne du jo prøve at køre til Holstebro. Jeg har endnu ikke prøvet hende da pengene ikke er til det.

http://tantra-touch.dk/

Hej Bamsefyr.

Du skriver godt nok, at du ikke har besøgt pigen, men har du nogen fornemmelse af, om der kan tilkøbes andre ydelser end tantraen?

Hilsen Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Syntes du hun var sød/tilteækkende?

Det har jo ikke så meget at sige i tantra, men lit betyder det jo aligevel...☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en skøn, sød og flot kvinde. 

Hun masserer desværre ikke helt nøgen, så man ikke kan se den lille eller komme til at smage. Øv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsefyr skrev, den 6/8/2016 at 13:37:

Næste gang du skal have tantra kunne du jo prøve at køre til Holstebro. Jeg har endnu ikke prøvet hende da pengene ikke er til det.

http://tantra-touch.dk/

Hahahaha. Hende er jeg ret hooked på. Jeg flirtede en del med hende på dating en gang, hvor jeg valgte hende fra til fordel for min nuværende kæreste... det sidder jeg da og fortryder lidt nu haha.

ved du hvor langt hun går, og hvad jeg kan få? Så starter jeg bilen op nu og kører til Holstebro ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samson skrev, for 2 timer siden:

Hahahaha. Hende er jeg ret hooked på. Jeg flirtede en del med hende på dating en gang, hvor jeg valgte hende fra til fordel for min nuværende kæreste... det sidder jeg da og fortryder lidt nu haha.

ved du hvor langt hun går, og hvad jeg kan få? Så starter jeg bilen op nu og kører til Holstebro ;)

Hvis du læser længere oppe så tilbyder hun normalt ikke sex, men det kunne jo være du kunne få lidt ekstra :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender en fra Randers på sugardating som har fysiologisk massage praksis, og som ja.. er sugargirl. Jeg siger ikke hvem. Men jeg er ikke kommet til massagen endnu :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når det er sugerpiger, så kommer der jo meget an på kemi og diskretion. Det eneste jeg ville sige var, at der på sugardating findes flere muligheder end dem der ellers annonceres med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...