Hop til indhold

letsrelax i Kolding

Featured Replies

Skrevet

Jeg har bestilt tid ved letsrelax i Kolding.

Er der nogen der har nogle fif til hvordan man får ekstra goder hos hende? Det er Pem jeg skal mødes med :-)

Skrevet

Jeg har prøvet hende for et årstid siden. Dejlig fræk massage men du skal nok spørge til hendes menukort. 

Troede hun havde lukket igen. 

Giv gerne en melding om besøget. 

Skrevet
  • Author
Peterberg skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har prøvet hende for et årstid siden. Dejlig fræk massage men du skal nok spørge til hendes menukort. 

Troede hun havde lukket igen. 

Giv gerne en melding om besøget. 

Når man spørger til menukort skal man så gøre det inden man går i gang eller udervejs i massagen

Skrevet

Velkommen til hyggejov. Et lille råd, det er ofte en fordel at bruge 1 (en) tråd for et emne, frem for 3. Det bliver lettere for dig og dem der svarer. 

OCDtinguisher

Skrevet

Det er bedst at gøre det inden men du kan jo holde nogle optioner åben ved starten af massagen

Skrevet
  • Author
Extinguisher skrev, for 4 minutter siden:

Velkommen til hyggejov. Et lille råd, det er ofte en fordel at bruge 1 (en) tråd for et emne, frem for 3. Det bliver lettere for dig og dem der svarer. 

OCDtinguisher

Jeps mange tak :-) Er jo som sagt ny her. Kan man slette indlæg igen? Eller er det bare ærgeligt?

Redigeret af hyggesjov

Skrevet

Der er ikke noget menukort og du skal ikke forvente andet end HJ.

Skrevet
hyggesjov skrev, for 10 timer siden:

Jeps mange tak :-) Er jo som sagt ny her. Kan man slette indlæg igen? Eller er det bare ærgeligt?

Det forhindrer dig jo ikke i at følge det svar du fik på din første forespørgsel i stedet for bare at poste spørgsmålet endnu en gang i en ny tråd. Dårlig stil.

Men for at svare på dit spørgsmål. så kan du rette i dine indlæg indtil en time efter, at det postet, derefter skal du benytte 'rapporter indlæg'-funktionen og  begrunde  hvorfor indlægget skal rettes/slettes.

Skrevet
  • Author

så er det gjort. beklager hvis nogen er blevet fornærmet over de ekstra opslag

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.