Hop til indhold

Recommended Posts

Guest 91tr

Saa er den gal igen. Jeg var en tur inde i Virum, lagde jeg en tur forbi det lokale thai sted. Havde set hende i div internet soegninger, men aldrig fundet den store interesse... Men nu hvor geografien passede, hvorfor ikke. 

Paent sted, meget paen pige. Hun er hvad man kan kalde petit. Der er blevet foedt et barn, men der er tale om en stram lille pakke. Den bedste roev nord for jagtvej, lille, meget lille glat fis. 

Der er fra det oejeblik man traeder ind, ikke tvivl om at man kan faa meget en massage. -Haeldigt! For det var sku ikke det jeg kom efter. Havde ikke meget tid, saa bad om et hurtigt knald med det hele. Slikkede den lille fine fis! kneppede hende, kom ud over hendes mave... vi grinede, og jeg var ude igen.

Skal finde en undskyldning for at skal til virum igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
OrganDonor skrev, for 2 minutter siden:

Det fremgår af dit link at der er 3 piger på stedet. ( hende på de mange billeder er indehaveren )

 

-OD

Tusind tak, der var jeg ikke opmærksom nok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
91tr skrev, for 4 minutter siden:

Ja. Hun så ud til at være alene...

Ok, men hvis at det er den adresse, så står der tre piger i annoncen, men tusind tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr
legesyg skrev, den 6 August 2016 at 18:46:

Ok, men hvis at det er den adresse, så står der tre piger i annoncen, men tusind tak

Ved det, men da jeg var der, var der kun hende på billederne... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...