Hop til indhold

Salma eller Rebecka

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter, jeg kunne godt finde på at bruge en times med en af de her to. Men hvem skal det være? Og er der nogen som kan kaste lidt lys på deres priser?

Salma

Rebecka

Skrevet

Salma tvivler på det den pige på billederne du møder. . Rebecka, der jeg har været.. 800 kr for 30min + 200 for kys ;-) hun er et fint knald. Lækker krop. Der findes flere anmeldelser på hende her inde..

Skrevet

Salma er sindssygt lækker og koster 1000 for en halv time med SF, hvis jeg husker ret.

Hun har en vild krop, men kan også godt virke lidt distanceret på den professionelle måde. Men prøv hende :)

Rebecka kan jeg ikke udtale mig om, men at dømme ud fra andre anmeldelser, er hun vist ret populær.

God tur/ture

Skrevet
MrKK skrev, for 7 minutter siden:

Salma tvivler på det den pige på billederne du møder. . Rebecka, der jeg har været.. 800 kr for 30min + 200 for kys ;-) hun er et fint knald. Lækker krop. Der findes flere anmeldelser på hende her inde..

Salma er real. Det kan mange andre brugere herinde bekræfte. Hun er en blanding mellem brasilianer og inder. 

Skrevet
CuriousDk skrev, for 2 timer siden:

Salma er real. Det kan mange andre brugere herinde bekræfte. Hun er en blanding mellem brasilianer og inder. 

Hun er jo vanvittig lækker :-) ofte er det en fuser med billeder som disse.. Men man kan jo tage fejl en gang imellem.. god blanding :-P

Skrevet

Ja, det er hun virkelig. Har set hende tre gange. Tjek hende ud :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.