lolkat 16 Skrevet 5. August, 2016 Hej gutter, jeg kunne godt finde på at bruge en times med en af de her to. Men hvem skal det være? Og er der nogen som kan kaste lidt lys på deres priser? Salma Rebecka Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrKK 33 Skrevet 5. August, 2016 Salma tvivler på det den pige på billederne du møder. . Rebecka, der jeg har været.. 800 kr for 30min + 200 for kys hun er et fint knald. Lækker krop. Der findes flere anmeldelser på hende her inde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CuriousDk Skrevet 5. August, 2016 Salma er sindssygt lækker og koster 1000 for en halv time med SF, hvis jeg husker ret. Hun har en vild krop, men kan også godt virke lidt distanceret på den professionelle måde. Men prøv hende Rebecka kan jeg ikke udtale mig om, men at dømme ud fra andre anmeldelser, er hun vist ret populær. God tur/ture Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CuriousDk Skrevet 5. August, 2016 MrKK skrev, for 7 minutter siden: Salma tvivler på det den pige på billederne du møder. . Rebecka, der jeg har været.. 800 kr for 30min + 200 for kys hun er et fint knald. Lækker krop. Der findes flere anmeldelser på hende her inde.. Salma er real. Det kan mange andre brugere herinde bekræfte. Hun er en blanding mellem brasilianer og inder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrKK 33 Skrevet 5. August, 2016 CuriousDk skrev, for 2 timer siden: Salma er real. Det kan mange andre brugere herinde bekræfte. Hun er en blanding mellem brasilianer og inder. Hun er jo vanvittig lækker ofte er det en fuser med billeder som disse.. Men man kan jo tage fejl en gang imellem.. god blanding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CuriousDk Skrevet 5. August, 2016 Ja, det er hun virkelig. Har set hende tre gange. Tjek hende ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg