Hop til indhold
lolkat

Salma eller Rebecka

Recommended Posts

Salma tvivler på det den pige på billederne du møder. . Rebecka, der jeg har været.. 800 kr for 30min + 200 for kys ;-) hun er et fint knald. Lækker krop. Der findes flere anmeldelser på hende her inde..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk

Salma er sindssygt lækker og koster 1000 for en halv time med SF, hvis jeg husker ret.

Hun har en vild krop, men kan også godt virke lidt distanceret på den professionelle måde. Men prøv hende :)

Rebecka kan jeg ikke udtale mig om, men at dømme ud fra andre anmeldelser, er hun vist ret populær.

God tur/ture

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk
MrKK skrev, for 7 minutter siden:

Salma tvivler på det den pige på billederne du møder. . Rebecka, der jeg har været.. 800 kr for 30min + 200 for kys ;-) hun er et fint knald. Lækker krop. Der findes flere anmeldelser på hende her inde..

Salma er real. Det kan mange andre brugere herinde bekræfte. Hun er en blanding mellem brasilianer og inder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CuriousDk skrev, for 2 timer siden:

Salma er real. Det kan mange andre brugere herinde bekræfte. Hun er en blanding mellem brasilianer og inder. 

Hun er jo vanvittig lækker :-) ofte er det en fuser med billeder som disse.. Men man kan jo tage fejl en gang imellem.. god blanding :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...