Hop til indhold
Hedonis

Advarsel! 18-årig studine Natalia på hotel i Århus

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/212715

Der var et link til annoncen her på eroguide i formiddags så jeg tjekkede det og skrev til "pigen". Alt ok jeg ville blive hentet ved indgangen når jeg ankom.

Al kommunnikation via mail.

Ved ankomst skulle beløbet pludselig overføres til en konto inden hun ville komme ned. 

Ethvert forsøg fra min side på at overtale hende til at komme ned og hilse på mig eller på anden måde give sig personligt tilkende mislykkedes.

Annoncen siger at pengene egentlig ikke er det vigtigste. I mailen skrev hun at hun jo "ikke vil snyde folk fordi det er en dårlig måde at starte business på."

Jeg fik et kontonr. men har selvfølgelig ikke overført penge, så teknisk set er der ikke begået noget kriminelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Hedonis skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/212715

Der var et link til annoncen her på eroguide i formiddags så jeg tjekkede det og skrev til "pigen". Alt ok jeg ville blive hentet ved indgangen når jeg ankom.

Al kommunnikation via mail.

Ved ankomst skulle beløbet pludselig overføres til en konto inden hun ville komme ned. 

Ethvert forsøg fra min side på at overtale hende til at komme ned og hilse på mig eller på anden måde give sig personligt tilkende mislykkedes.

Annoncen siger at pengene egentlig ikke er det vigtigste. I mailen skrev hun at hun jo "ikke vil snyde folk fordi det er en dårlig måde at starte business på."

Jeg fik et kontonr. men har selvfølgelig ikke overført penge, så teknisk set er der ikke begået noget kriminelt.

Jeg har skrevet til hotellet - lad os se hvor lang tid der går inden de smider hende ud - hvis hun da overhovedet er gæst der :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun skriver navn og adresse på hotellet i annoncen. Alene det er jo helt absurd. Det er helt sikkert snyd. Har også anmeldt den på annoncelight.dk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Hedonis skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/212715

Der var et link til annoncen her på eroguide i formiddags så jeg tjekkede det og skrev til "pigen". Alt ok jeg ville blive hentet ved indgangen når jeg ankom.

Al kommunnikation via mail.

Ved ankomst skulle beløbet pludselig overføres til en konto inden hun ville komme ned. 

Ethvert forsøg fra min side på at overtale hende til at komme ned og hilse på mig eller på anden måde give sig personligt tilkende mislykkedes.

Annoncen siger at pengene egentlig ikke er det vigtigste. I mailen skrev hun at hun jo "ikke vil snyde folk fordi det er en dårlig måde at starte business på."

Jeg fik et kontonr. men har selvfølgelig ikke overført penge, så teknisk set er der ikke begået noget kriminelt.

Man kan altid ringe i hendes bank og få hendes navn bekræftet, el gå i banken og indsætte 25 dkk på hendes konto, og bede om kvittering med navn på. Personer som hende skal stoppes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bør man som kunde ikke være så klog så man ikke er alt for let at narre. Den annoncelight lægger i den grad op til et sted hvor man kan svindle. Og det er kun et spørgsmål om tid så bliver der endnu flere "annoncører" der bliver mere og mere kreative i takt med at fiduserne bliver udbredte. Især fordi de ved at kunden typisk IKKE vil kontakte politiet eller lignende - dels fordi det er relativt små beløb og nok især pga diskretion. Så det er et meget oplagt sted at franarre folk deres penge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Griner lige lidt....

Det er kun 4 dage siden, at en pige på samme alder, tilbød de samme ydelser, til samme priser (med samme billeder) på Hotel Ritz... Teksten på annoncen var den samme, blot hotel og adresse er ændret... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...