Hop til indhold
Guest kongo79

Gb den 12 august kbh med 21 årig dansk pige

Recommended Posts

10 personer om 1 pige i 2 timer!

 

Ja det er GB, men der er alt for mange mænd. For lidt kontakt med pigen. Seductiongirls har ca mænd pr pige over 4 timer!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongo79

Andet koncept Og lidt andre priser ;). 

Smag og behag men det plejer nu ikke at være svært at finde mænd.  Veltilfredse mænd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongo79

Man skal selvfølgelig altid tage sine forholdsregler hvad angår med at betale forud.  Men den her er nu god nok...  Vi har holdt flere nu,  så det er bare at bladre lidt i arkivet og ellers er der flere herinde der kan  sige god for det. 

Som sagt der er alt for mange afbud og alt for mange useriøse henvendelser når man laver sådan et arrangement.  Vi modtager mellem 50-70 mails pr gang om folk der vil melde sig til men Ca 6-12 stk mener det rent faktisk...  Derfor de 100 kr 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
kongo79 skrev, for 20 timer siden:

Man skal selvfølgelig altid tage sine forholdsregler hvad angår med at betale forud.  Men den her er nu god nok...  Vi har holdt flere nu,  så det er bare at bladre lidt i arkivet og ellers er der flere herinde der kan  sige god for det. 

Som sagt der er alt for mange afbud og alt for mange useriøse henvendelser når man laver sådan et arrangement.  Vi modtager mellem 50-70 mails pr gang om folk der vil melde sig til men Ca 6-12 stk mener det rent faktisk...  Derfor de 100 kr 

jeg synes  nu heller ikke at det virker troværdig især når det er en ny bruger som skriver disse oplæg.. det lugter lidt af snyd og bedrag sorry

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Kender flere der har været med før :) 

den er god nok - hun er også anmeldt herinde før

og det er jo rigtigt at folk ofte udebliver fra gb's 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror Gb er rigtig og fin også med anmeldese!! der er intet problen!

Vi plejer at sige ingen kr forud hvis du ikke kender pigen !! men her har vi jo en anmeldese så go gutter !!

Jeg er bare des. for gammel ellers !! Jes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongo79
gppigen97 skrev, for 2 timer siden:

jeg synes  nu heller ikke at det virker troværdig især når det er en ny bruger som skriver disse oplæg.. det lugter lidt af snyd og bedrag sorry

 

Ny bruger? 

Jeg har været herinde i snart 3 år og med 48 indlæg ..  Men okay jeg kender heller ikke præmisserne for hvornår man går fra ny til erfaren ;)  

Kom frisk .  Her taler vi om en vaskeægte ung dansk studerende som virkelig tænder på gb.  

 

 

 

 

Screenshot_20160805-165313.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
kongo79 skrev, for 23 timer siden:

Ny bruger? 

Jeg har været herinde i snart 3 år og med 48 indlæg ..  Men okay jeg kender heller ikke præmisserne for hvornår man går fra ny til erfaren ;)  

Kom frisk .  Her taler vi om en vaskeægte ung dansk studerende som virkelig tænder på gb.  

 

 

 

 

Screenshot_20160805-165313.png

igen... du står som ny bruger og det virker meget mistænkeligt.. men det handler om at være at meget aktiv herinde for at miste den status som fra at være ny bruger til medlem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 57 minutter siden:

igen... du står som ny bruger og det virker meget mistænkeligt.. men det handler om at være at meget aktiv herinde for at miste den status som fra at være ny bruger til medlem 

Jeg tror nu ikke at du skal lægge for meget i den "titel" som forum automatisk tildeler brugerne. Uden at kende den præcise algoritme i forumsoftwaren, så vil jeg antage at administratoren har defineret "titler" til forskellige intervaller af antal indlæg. F.eks. 1-50 indlæg er "ny bruger", 51-250 indlæg er "medlem" osv.

En person der har været medlem i 3 år kan næppe reelt kaldes en ny bruger. Uanset hvilken vilkårlig titel forum måtte tildele ham.

Men - hvis vi skal gå op i titler! Jeg er "medlem" ligesom dig og jeg kan 100% stå inde for både person og arrangement, da jeg har både mødt vedkommende og deltaget tidligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
KnaldeBriks skrev, for 34 minutter siden:

Jeg tror nu ikke at du skal lægge for meget i den "titel" som forum automatisk tildeler brugerne. Uden at kende den præcise algoritme i forumsoftwaren, så vil jeg antage at administratoren har defineret "titler" til forskellige intervaller af antal indlæg. F.eks. 1-50 indlæg er "ny bruger", 51-250 indlæg er "medlem" osv.

En person der har været medlem i 3 år kan næppe reelt kaldes en ny bruger. Uanset hvilken vilkårlig titel forum måtte tildele ham.

Men - hvis vi skal gå op i titler! Jeg er "medlem" ligesom dig og jeg kan 100% stå inde for både person og arrangement, da jeg har både mødt vedkommende og deltaget tidligere.

https://annoncelight.dk/showad/200428

 

det sjovt at i denne annonce står der hun er 22, med samme email, men den der kører nu er hun 21?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
gppigen97 skrev, for 9 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/200428

 

det sjovt at i denne annonce står der hun er 22, med samme email, men den der kører nu er hun 21?

Åhh nej alderd forvirring :) aldrig set før (ironi kan forekomme) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 13 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/200428

 

det sjovt at i denne annonce står der hun er 22, med samme email, men den der kører nu er hun 21?

Kære gppigen97

Interessant, at du er så kritisk overfor dette GB. Og at du bliver ved, selvom både Knaldebriks og Anders siger god for det. Og der er anmeldelse af et tidligere af Kongo79's GB.

Og at din historik viser, at du tidligere har været kritisk overfor to andre GBs.  :-)

Venligst

French 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

jeg har læst gode ting om pigen der, så jeg ville ikk være bange for og smide 100 kr ud på det. nu er det så i kbh ellers havde jeg da tilmeldt mig. 

jeg har holdt mange GBér og gør det os stadig når tiden er til det. og ja det er rigtig det er kun en 3 del der rent faktisk dukker op og på selve dagen falder der os nogen stykker fra. og er man seriøs så ser jeg det ikk som noget problem og betale et depos på 100kr . 

men men som det altid er herinde er der lige så mange meninger som der er brugere. og man kan tit blive kaldt faker osv osv når man opkræver et depos. jeg vil dertil sige brug nu fornuften og tjek om der er skrevet om personen herinde første, inden i smider om jer med beskyldninger om fake og fusk. 

og der er sgu ikk nogen der bliver rige eller fattig af 100 kr i depos for at få de useriøse smidt fra. til gengæld så er der rigtig mange GPer som opkræver vilde forud betalinger og ja de er fake . og hvis hun forlanger 500 kr i depos så kan jeg forstå man er i tvivl . men det er ikk tilfældet her. 

og til det om hun er 21 eller 22 er vel fuldstændigt ligemeget. tvivler på der er nogen der kan se eller sige nej du er ikk 21 men 22 come on . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongo79

Kommer her 

Hendes opgave er at fluffe.  Det er selvfølgelig helt frivilligt om man vil benytte sig af muligheden ;)

Prisen er uændret så se det som en bonus :)

 

 

IMG_4159.jpg

IMG_4142.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

man får sgu lyst til og drøne til kbh. sluger hun hvis man kommer til og komme ;-) og må der røre på hende osv ..? 

tænker jeg måske skal lidt ud og prøve noget andet end selv og afholde gb ;-) 

måske der var andre fra fyn der har lyst så vi kunne køre sammen og evt dele transport udgifter ...? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kongo79 skrev, for 7 timer siden:

Kommer her 

Hendes opgave er at fluffe.  Det er selvfølgelig helt frivilligt om man vil benytte sig af muligheden ;)

Prisen er uændret så se det som en bonus :)

Det er satme god stil!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser godt ud! Frække billeder.

kære @gppigen97

forstår ikke du gider bruge din tid på at tjekke andre piger ud og være så nigativ. Når jeg har fødselsdag så kan der godt gå op til 1/2 år måske før jeg får ændret alle steder. Og ligger der en gammel annonce et sted som jeg ikke kan rediger som mit bruger navn på annoncelight. Buttet22 mener jeg. Kan ikke lave det om. Men er 25 år nu.

ønsker deltagerne et fedt GB 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I må bære over med gbpige97. Hun holdte jo selv nogle ikke særlig vellykkede gangbangs. Så hun har jo nok en masse frustrationer hun skal af med.

Ikke sjovt at holde et gb hvor der kun dukker 2 op (i esbjerg) Efter det gangbang skrev hun så på siden at det var gået rigtig godt, og mange var mødt frem. Så jeg siger det er ok at lyve, bare det ikke blir opdaget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så finder vi allesammen tilbage til en omgængelig omgangstone uden beskyldninger og nidkærhed.

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongo79

Få pladser tilbage så i for lige et billede fra sidste gb til at lokke med ;)

20160807_203706.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...