Hot45 1 Skrevet 5. August, 2016 Var på besøg hos medina ved kroskro pigerne kan kun sige at pigen svarede godt nok til billederne af hende og fik en oplevelse ud over det sædvanlige da jeg først fik fyret op for hende ,var hun som en dejlig og indlevende kvinde der nyder sex ligeså meget som jeg selv gør , og så faker hun ikke en orgasme hun gik fuldstændig i krampe om pikken og klamrer sig om en . En fantastisk kvinde at være sammen med ,kommer snart igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 184 Skrevet 5. August, 2016 Hvad med et link til denne dejlige kvinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hot45 1 Skrevet 5. August, 2016 Hot45 skrev, for 8 timer siden: Var på besøg hos medina ved kroskro pigerne kan kun sige at pigen svarede godt nok til billederne af hende og fik en oplevelse ud over det sædvanlige da jeg først fik fyret op for hende ,var hun som en dejlig og indlevende kvinde der nyder sex ligeså meget som jeg selv gør , og så faker hun ikke en orgasme hun gik fuldstændig i krampe om pikken og klamrer sig om en . En fantastisk kvinde at være sammen med ,kommer snart igen Kroskro pigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 5. August, 2016 Hot45 skrev, for 3 timer siden: Kroskro pigerne Kom nu lige ind i kampen, Hot45! Der er ikke noget sted i DK, der hedder Kroskro! Måske Korskro, men det var ikke det, der blev spurgt om! Du blev spurgt om et link, som til en annonce! Du ved, copy-paste!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg