Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg hos medina ved kroskro pigerne kan kun sige at pigen svarede godt nok til billederne af hende og fik en oplevelse ud over det sædvanlige da jeg først fik fyret op for hende ,var hun som en dejlig og indlevende kvinde der nyder sex ligeså meget som jeg selv gør , og så faker hun ikke en orgasme hun gik fuldstændig i krampe om pikken og klamrer sig om en . En fantastisk kvinde at være sammen med ,kommer snart igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hot45 skrev, for 8 timer siden:

Var på besøg hos medina ved kroskro pigerne kan kun sige at pigen svarede godt nok til billederne af hende og fik en oplevelse ud over det sædvanlige da jeg først fik fyret op for hende ,var hun som en dejlig og indlevende kvinde der nyder sex ligeså meget som jeg selv gør , og så faker hun ikke en orgasme hun gik fuldstændig i krampe om pikken og klamrer sig om en . En fantastisk kvinde at være sammen med ,kommer snart igen

Kroskro pigerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Hot45 skrev, for 3 timer siden:

Kroskro pigerne

Kom nu lige ind i kampen, Hot45! Der er ikke noget sted i DK, der hedder Kroskro! Måske Korskro, men det var ikke det, der blev spurgt om! Du blev spurgt om et link, som til en annonce! Du ved, copy-paste!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...