Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var på besøg hos medina ved kroskro pigerne kan kun sige at pigen svarede godt nok til billederne af hende og fik en oplevelse ud over det sædvanlige da jeg først fik fyret op for hende ,var hun som en dejlig og indlevende kvinde der nyder sex ligeså meget som jeg selv gør , og så faker hun ikke en orgasme hun gik fuldstændig i krampe om pikken og klamrer sig om en . En fantastisk kvinde at være sammen med ,kommer snart igen

Skrevet

link

Skrevet
  • Author
Hot45 skrev, for 8 timer siden:

Var på besøg hos medina ved kroskro pigerne kan kun sige at pigen svarede godt nok til billederne af hende og fik en oplevelse ud over det sædvanlige da jeg først fik fyret op for hende ,var hun som en dejlig og indlevende kvinde der nyder sex ligeså meget som jeg selv gør , og så faker hun ikke en orgasme hun gik fuldstændig i krampe om pikken og klamrer sig om en . En fantastisk kvinde at være sammen med ,kommer snart igen

Kroskro pigerne

Skrevet
Hot45 skrev, for 3 timer siden:

Kroskro pigerne

Kom nu lige ind i kampen, Hot45! Der er ikke noget sted i DK, der hedder Kroskro! Måske Korskro, men det var ikke det, der blev spurgt om! Du blev spurgt om et link, som til en annonce! Du ved, copy-paste!?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.