Hop til indhold

Recommended Posts

Du kan få alt det du vil, især i Havana. Du kan også finde dig en fast "kæreste" imens du er der, som sikkert gerne vil med dig hjem.

Jeg har ikke selv benyttet mig af de utallige tilbud man får, men du skal vide, at kvinderne er desperate og har brug for penge til mad. Nogle af dem har endog familier at forsørge, hvor manden sidder og venter hjemme - ikke specielt hyggeligt.

Kvinderne opsøger dig på gaden og hvis du ser en kvinde som du kan lide, så bare sig Hola og se om hun vil tale med dig.

Tror ikke tingene har ændret sig meget det sidste, selv om embargoen er ophævet.

Det er helt sikkert meget billigt at få en kvinde dernede, kender ikke priserne. Du tager kvinden med på hotellet og køber sikkert en nat eller evt. mere.

Prostitution er ulovligt på Cuba, men turister er fredede i klasse A. Kvinderne kan være meget bange for myndighederne. 

Jeg vil tro, at du finder dig en fast smuk sød pige den første dag, som holder på dig resten af tiden :-)

Måske kommer du også med hende hjem, hvis hun er ung og bor hos forældrene - så får du den oplevelse med :-)

Mit råd til dig er, at du finder dig en smuk pige, som du behandler som en gentleman i den tid du er der.

Ps. Pas på ikke at blive forelsket og god tur :-)

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for ca. 15  år siden, i et par uger - og sexlife har fuldstændig ret. Kvinderne er lette (endda meget lette) at få kontakt med, og utrolig smukke og sexede.

Du kan selvfølgelig prøve lidt forskelligt, men finder du en for hele perioden vil hun gøre alt for dig - for små penge :-) så giv hende det dobbelte af det hun beder om, det har du nok råd til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej

jeg er lige kommet hjem efter et par ugers ferie derude - og ja det er meget nemt at få kontakt med pigerne, men der er strammet op på kontrollen fra myndighedernes side, så det er svært at få dem med ind på hoteller og de private værelser man kan leje. Hoteller er generelt ret dyre og meget dårlige. Det er muligt for private at leje et par værelser ud til turister og der får du meget for pengene med eget bad, air-con og det hele - men hver gang jeg lejede et værelse fik jeg beskeden om: No girls in the room!! Så hvis du vil nyde det maks derned skal du enten finde et girl friendly sted hjemmefra, eller gøre som flere andre gør - lej en hel lejlighed for dig selv så du ikke skal forbi de skrappe øjne af en eller anden gammel sur kone der sørger for at overholde reglerne om ingen piger på værelset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder perfekt, på nær "no girls in the room". Måske kan man bestille et værelse til 2 og fortælle, at kæresten kommer med, og så blot holde sig til en pige og behandle hende supergodt!

Min plan var at rejse rundt i landet med een pige! Mon ikke deres indstilling ændre sig, når de ser at man er sammen når man chekker ind? De kan vel ikke være imod en Girlfriend (de ved jo ikke at der er penge imellem os)

 

Tak for jeres råd. Forelsket i 14 dage vil ikke være dårligt:)

Redigeret af Faunus

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS!

de er stadig fattige dernede. Det anbefales at man tager hotellets sæbe med og deler ud til de lokale. De har ikke sæbe. Tilsvarende skal man tage tøj mm med hjemme fra, som kan deles ud!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, for 6 minutter siden:

de er stadig fattige dernede. Det anbefales at man tager hotellets sæbe med og deler ud til de lokale. De har ikke sæbe. Tilsvarende skal man tage tøj mm med hjemme fra, som kan deles ud!

Mange har sikkert også andet de ikke lige bruger/har i overflod - f.eks. kuglepenne, blyanter, viskelæder, gl. mobiltelefoner, PCer (vejer dog lidt meget i kufferten), DVD-film på engelsk o.lign. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havana er ikke speciel billig, men hvis du skal rejse rundt, så er det billigt. Hoteller, restauranter osv. er som antydet ikke det man besøger Cuba for. Toiletpapir kan være et problem at få fat i, så tag et par ruller med.

Overordnet ville jeg pakke mine kufferter til bristepunktet med det du ikke bruger, inkl. tøj. De er som sagt meget fattige og tager med glæde imod stort set alt! 

Vær opmærksom på, at det muligvis stadig er forbudt for cubanere at følges med turister, fordi der er så meget snyd og ikke mindst prostitution. Det gælder også mænd. Vær også lige lidt varsom med at udvise stor interesse for kvinderne uden for Havana, mændende er macho og bryder sig altså ikke om, at turister bare kommer og tager deres kvinder.

Med andre ord, træd varsomt og med respekt, betal gerne for cubanere, på landet kan du formentlig bespise en hel familie på byens restaurant for 100 dkr. 

Leje af bil er meget dyrt, prøv evt. at finde en, som vil køre for dig, evt. offentlige transportmidler. 

Bliver du forelsket, og det gør du nok, så er det nok ikke kun for 14 dage. De er så meget mere kvinder end hvad de fleste mænd her i DK har prøvet og kan forestille sig.

Håber du finder en sød pige, som inviterer dig med hjem at bo. Det ville jeg gøre og så ellers sørge godt for familien mens du er der, så får du ingen problemer med nogen.

Vh

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Var der i 93, og det var meget nemt for en slank hvis mand, med masser af $, at få en kæreste og bo hos hende og familien, officielt var det privat udlejning, som var lovligt og husets voksne datter 25 var en del af leje aftalen, det er vigtigt at man optræder respektfuldt over for kvinden og hendes familie, de er macho, og hvis man ydmyger eller skryder med sin rigdom, så.....få din feriekærste til at tage med dig i den lejede bil rundt på øen og bo rundt omkring og betal samtidig for det værelse du disponerer over hos hendes forældre, betal alle udgifter og den kvindeshopping der er, du vil bliver overforkælet med alt den sex du kan overkomme.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexlife skrev, den 6/8/2016 at 18:26:

Havana er ikke speciel billig, men hvis du skal rejse rundt, så er det billigt. Hoteller, restauranter osv. er som antydet ikke det man besøger Cuba for. Toiletpapir kan være et problem at få fat i, så tag et par ruller med.

Overordnet ville jeg pakke mine kufferter til bristepunktet med det du ikke bruger, inkl. tøj. De er som sagt meget fattige og tager med glæde imod stort set alt! 

Vær opmærksom på, at det muligvis stadig er forbudt for cubanere at følges med turister, fordi der er så meget snyd og ikke mindst prostitution. Det gælder også mænd. Vær også lige lidt varsom med at udvise stor interesse for kvinderne uden for Havana, mændende er macho og bryder sig altså ikke om, at turister bare kommer og tager deres kvinder.

Med andre ord, træd varsomt og med respekt, betal gerne for cubanere, på landet kan du formentlig bespise en hel familie på byens restaurant for 100 dkr. 

Leje af bil er meget dyrt, prøv evt. at finde en, som vil køre for dig, evt. offentlige transportmidler. 

Bliver du forelsket, og det gør du nok, så er det nok ikke kun for 14 dage. De er så meget mere kvinder end hvad de fleste mænd her i DK har prøvet og kan forestille sig.

Håber du finder en sød pige, som inviterer dig med hjem at bo. Det ville jeg gøre og så ellers sørge godt for familien mens du er der, så får du ingen problemer med nogen.

Vh

 

Mange tak for nogle gode råd. 

Hvad mener du med at sørge godt for familien? Skulle det ske' så ønsker jeg, at udvise respekt. Kan du give nogle konkrete eksempler?

Mange tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 6/8/2016 at 19:42:

Var der i 93, og det var meget nemt for en slank hvis mand, med masser af $, at få en kæreste og bo hos hende og familien, officielt var det privat udlejning, som var lovligt og husets voksne datter 25 var en del af leje aftalen, det er vigtigt at man optræder respektfuldt over for kvinden og hendes familie, de er macho, og hvis man ydmyger eller skryder med sin rigdom, så.....få din feriekærste til at tage med dig i den lejede bil rundt på øen og bo rundt omkring og betal samtidig for det værelse du disponerer over hos hendes forældre, betal alle udgifter og den kvindeshopping der er, du vil bliver overforkælet med alt den sex du kan overkomme.......

Mange tak for de gode råd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

som skrevet tidligere er jeg lige kommet hjem derfra - forvent ikke at det er let at få en pige med på hotellet! De lokale kan komme i problemer fordi du bliver registreret ved indtjekning med navn - og hvis en piges navn optræder for ofte vanker der ballade. jeg talte med en lokal om hvad man så gør hvis man rent faktisk finder en kæreste. Og så er det muligt at gå på politi statione og få et  papir på at man er kærester - men hun vidste ikke mere om hvor svært det var eller om man skulle være der i længere tid for at få den slags papir...

Men der er private værelses udlejningen der acceptere du har en pige med - søg lidt på nogen af de engelske sites som worldsexguide og andre så kan du finde nogen navne på steder. 

En god ting at tage med hvis du virkelig vil gøre en forskel for folk og ikke bare give dem gammelt tøj er at købe nogen af de billige briller fra feks Tiger - jeg er helt hjælpeløs uden mine briller, men cubanerne kan ikke så let få fat i briller så det er sjældent at man ser nogen med briller. Jeg gav mine billige slidte reserve briller til en skole lærer der bar blev helt vildt taknemmelig. 

Og en sjov ting udenfor Havanna - det var fandme ikke til at opdrive en æske tændstikker, ofte når jeg tændte en smøg på en bar, kom der op til 5 personer over og skulle lige have ild til deres smøg!! 

God tur og vær forberedt på at alle prøver at få noget ud af dig ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, for 3 timer siden:

Mange tak for nogle gode råd. 

Hvad mener du med at sørge godt for familien? Skulle det ske' så ønsker jeg, at udvise respekt. Kan du give nogle konkrete eksempler?

Mange tak

Jamen, du skal først og fremmest sørge for mad. Det er det vigtigste. Hvis du havner i denne situation, så køb gerne en sæk ris til dem inden du tager hjem og evt. en halv gris. Jeg ved godt at alt dette vi skriver til dig lyder underligt og overdrevet, men hvis du kommer på landet vil du se huse som du tror er forladt, men som indeholder hele familier. Selv i gode hjem på landet kan du opleve, at der løber høns igennem huset mens du sidder med familien. Tag dog ikke fejl, cubanere er som sagt meget stolte og vil gerne klæde sig pænt. Deres hjem er også pæne. Kan du på nogen måde bidrage med hverdagsting, ex en lille radio, så bliver de altså meget glade. Tag dine gamle mobil telefoner med, armbåndsure, briller, solbriller, sko, elektronik, cd'er - alt sammen noget, som er ubetaleligt og svært tilgængeligt for de fleste. Gammelt tøj er helt ok, især det som er pænt. 

Den bedste tur får du helt klart ved at få dig en lokal kæreste, så slipper du også for problemer med myndigheder (rettere sagt hun gør) og lokale. Alle vil have noget af dig, så spender gerne 20 sodavander på en flok unger, det vil du blive anerkendt og respekteret for. 

Cuba er billig, men også dyr for de som er gavmilde ;-)

Hold dig fra turist stederne, de er fornedrende for cubanere, som kun er velkomne hvis de er noget ved musikken eller arbejder der. Der står maskinpistol bevæbnede vagter ved nogle af strandene, boykot dem. Der er alligevel kun dumme turister, som alligevel ikke fatter en brik af det land de er havnet i alt imens arbejdsløse læger, ingenører og tandlærer servicerer dem med drinks! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dunkedyret skrev, for 3 timer siden:

Hej

som skrevet tidligere er jeg lige kommet hjem derfra - forvent ikke at det er let at få en pige med på hotellet! De lokale kan komme i problemer fordi du bliver registreret ved indtjekning med navn - og hvis en piges navn optræder for ofte vanker der ballade. jeg talte med en lokal om hvad man så gør hvis man rent faktisk finder en kæreste. Og så er det muligt at gå på politi statione og få et  papir på at man er kærester - men hun vidste ikke mere om hvor svært det var eller om man skulle være der i længere tid for at få den slags papir...

Men der er private værelses udlejningen der acceptere du har en pige med - søg lidt på nogen af de engelske sites som worldsexguide og andre så kan du finde nogen navne på steder. 

En god ting at tage med hvis du virkelig vil gøre en forskel for folk og ikke bare give dem gammelt tøj er at købe nogen af de billige briller fra feks Tiger - jeg er helt hjælpeløs uden mine briller, men cubanerne kan ikke så let få fat i briller så det er sjældent at man ser nogen med briller. Jeg gav mine billige slidte reserve briller til en skole lærer der bar blev helt vildt taknemmelig. 

Og en sjov ting udenfor Havanna - det var fandme ikke til at opdrive en æske tændstikker, ofte når jeg tændte en smøg på en bar, kom der op til 5 personer over og skulle lige have ild til deres smøg!! 

God tur og vær forberedt på at alle prøver at få noget ud af dig ;-)

 

Den første dag jeg var der, gik vi til de lokale myndigheder, hvor jeg blev registreret og hvor jeg boede - så gør bare det, det er helt udramatisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexlife skrev, for 14 timer siden:

Den første dag jeg var der, gik vi til de lokale myndigheder, hvor jeg blev registreret og hvor jeg boede - så gør bare det, det er helt udramatisk. 

 

sexlife skrev, for 14 timer siden:

Den første dag jeg var der, gik vi til de lokale myndigheder, hvor jeg blev registreret og hvor jeg boede - så gør bare det, det er helt udramatisk. 

 

sexlife skrev, for 14 timer siden:

Den første dag jeg var der, gik vi til de lokale myndigheder, hvor jeg blev registreret og hvor jeg boede - så gør bare det, det er helt udramatisk. 

Hvis de er fattige, hvodan har de et rum som du kan leje? Hvad tænker faderen i familien når datteren er er sammen med lejren?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu digter du vist min situation ;-)

Jeg havde en kæreste på forhånd, som inviterede mig ...

Tag nu bare afsted og så finder du ud af det ret hurtigt - og imens får du måske brug for nogen af vores råd og ord.

Jeg er ret sikker på, at enhver familie vil tage sig godt af dig, især hvis du er høflig og gavmild. De håber nok, at du tager hende med hjem, så hun får et bedre liv.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Det går under et af WHO programmer det hedder sex for food, eller omvendt meget udbredt i den 3. verden og genialt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexlife skrev, for 17 timer siden:

Nu digter du vist min situation ;-)

Jeg havde en kæreste på forhånd, som inviterede mig ...

Tag nu bare afsted og så finder du ud af det ret hurtigt - og imens får du måske brug for nogen af vores råd og ord.

Jeg er ret sikker på, at enhver familie vil tage sig godt af dig, især hvis du er høflig og gavmild. De håber nok, at du tager hende med hjem, så hun får et bedre liv.

 

 

Sorry :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...