Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været forbi. Fotos er ægte. Hun er lækker. Der har været travlt i dag. På vej ind mødte jeg også en anden heldig gæst. Hvorfor er det altid så tydeligt at genkende en "kollega"? Min bookede tid blev også forsinket. 

Maya er et godt knald. Problemet er, at der ikke er mulighed for bad før og efter. Et andet problem er, at hun tilbyder sex uden gummi. Jeg blander mig ikke i andres præferencer for sex uden gummi, men det kan blive et problem, hvis mit kondom sprænger i kampens hede. Men hun er sød. Dog er hun en smule stor forneden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er ægte (taget i lejligheden) og pigen rigtig flot. Sød og venlig at snakke med og mentalt moden af sin alder. Virker afklaret med hvad hun laver. Man får ca. den tid man betaler for og man får øko fransk så længe man vil ligesom man får de stillinger man gerne vil have. Der er ingen pres for at blive færdig. Priserne holder hvad de lover, men det gør ydelserne ikke helt - hun kysser fx ikke selv om det var aftalt. Indlevelsen kan højest strække sig til et medium - selv om hun er afklaret med hvad hun laver så er der ingen tegn på at hun nyder noget af det. Det er ren business og uden skuespil for at bilde kunden andet ind.

Jeg kunne godt finde på at besøge hende igen, men det er ikke en pige der ender i top ti.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...