Hop til indhold
Guest aloha

Pige der modtager fist og sprøjter

Recommended Posts

Guest aloha

Hej gutter

Nogen der ved om der er nogle piger der modtager fist og sprøjter - med piger mener jeg at jeg ikke tænder på lidt ældre og overvægtige kvinder :)

Håber der er nogen der kan komme med et link, synes jeg støder panden mod en mur når jeg søger rundt på nettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
biot skrev, for 11 minutter siden:

Nej Emilly spjørter helt bestemt ikke . Men fist kan hun vist godt hvis hånd er ikke for stor . 

Han søger begge dele. Men ja jeg har fistet hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aloha

Har selv talt med Emilly og hun har svaret nej til at Sprøjte

Jasmin er udelukket (længere forklaring :) )

Putte er i en kaliber som jeg ikke lige er til

Nogen der ved om hende Clara er aktiv stadig, og har prøvet at google og der står intet om fist/sprøjt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
aloha skrev, for 10 minutter siden:

leder stadig :)

Prøv at spørge miss hell, hun virker rimelig åben. hun har kun annonce når hun er ledig, så søg på hende her inde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aloha

Nej ikke anal fisting :) - lyder da spændende :)

1. prioritet er at man modtager fisting

2. prioritet har erfaret at dem jeg har leget med inkl fisting, de har altid sprøjtet, også kvinder der ikke troede at de kunne :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aloha skrev, den Monday, November 07, 2016 at 10:24:

Nej ikke anal fisting :) - lyder da spændende :)

1. prioritet er at man modtager fisting

2. prioritet har erfaret at dem jeg har leget med inkl fisting, de har altid sprøjtet, også kvinder der ikke troede at de kunne :) 

Jamen jeg modtager det.. Jeg plejer nu heller ikke at have nogle problemer med at få sprøjteorgasmer og især ikke ved fisting.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aloha

Nej, har læst blandede holdninger og tror ikke denne person tilbyder fist og hvis så ikke med sprøjt, du kan sikkert finde svaret hvorfor ved at søge på linket her på eroguide ☺️ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aloha skrev, 1 time siden:

Nej, har læst blandede holdninger og tror ikke denne person tilbyder fist og hvis så ikke med sprøjt, du kan sikkert finde svaret hvorfor ved at søge på linket her på eroguide ☺️ 

Mille tilbyder både vaginal og anal fist. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den ‎09‎-‎11‎-‎2016 at 12:15:

Jamen jeg modtager det.. Jeg plejer nu heller ikke at have nogle problemer med at få sprøjteorgasmer og især ikke ved fisting.. 

JenniferRomantica skrev, den ‎09‎-‎11‎-‎2016 at 12:15:

Jamen jeg modtager det.. Jeg plejer nu heller ikke at have nogle problemer med at få sprøjteorgasmer og især ikke ved fisting.. 

i'm in love fisting er vildt frækt... desværre lidt langt fra jydeland, for elles var bilen startet :)

fisting09.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...