Hop til indhold
Gæst

Sex-fest

Recommended Posts

Gæst

Her er lige en kort anmeldelse af et ret eneståede arrangement som fandt sted natten mellem fredag den 29 og lørdag den 30 juli. Der er desværre ikke noget link til eventet længere.

CrazyT havde her på annoncelight søgt efter nogle deltagere til at feste med ham og hans veninde. Det endte med at blive en mindre fest, hvor der udover de to værter deltog mig og en fyr mere. Setup´et var at vi mødtes privat hos en af os, betalte 1500 kr hver, og så skulle vi ellers bare hygge os, drikke lidt vin m.m. og så selvfølgelig kneppe:-)

Vi mødtes kl 01 i en fed lejlighed på Østerbro. Jeg ankom på samme tid som CrazyT og hans veninde, og jeg må nok sige at hun så skøn ud. Vi kom ind, småsnakkede lidt og drak noget rosé, og lige pludselig så stod hun ved siden af mig og viste mig noget på sin telefon og indbød samtidig sin røv til mig. Jeg takkede stille ja, løftede op i hendes kjole, fandt frem til fissen og stak en finger op, som allerede var dejlig våd. De to andre opdagede efterhåneden hvad der foregik ovre på den anden side af bordet, og kom om til os. Hurtigt røg tøjet af hende, og fuck hvor så hun  fræk ud!

Hun var ung, blond, solbrun, veltrænet, med små dejlige bryster, få, men smukke tatoveringer og ikke mindst et super frækt blik i øjne, en virkelig smuk pige der samtidig var super sød og sjov. 

Nå, men efterhånden så skulle der jo kneppes og det blev der så. Vi tre fyre skiftes til at kneppe hende, blive suttet, hver for sig, men mest var vi igang med hende alle sammen på samme tid. Det var mega frækt, og hun nød det, og kunne næsten ikke få nok, eller få det hårdt nok(hun var dog ikke med på anal, fair nok). Og der blev altså gået til den, hun satte virkelig os tre på arbejde... 

Festen varede hele natten, jeg gik som den første ved halv syv tiden om morgen, og der var vi alle kommet mindst et par gange, også pigen. Vi havde selvfølgelig holdt pauser, hvor vi slappede af, drak lidt, snakkede og hørte musik, men mest af alt så var der en super god og sexet atmosfære, og det er hel klart et af de bedste events jeg har været med til, pigen var super lækker, sød og med på den værste, og der var perfekt "samarbejde" os fyre imellem.

Så stor tak for CrazyT og hans veninde for at arrangere denne fantastiske fest, jeg håber meget på at der kommer noget ligende igen. Jeg vil i hvertfald meget gerne have endnu en omgang med denne smukke pige og vil også gerne have hjælp til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Fedt arrangement :) og tak for anmeldelsen 

gag godt lige have været med der :) 

Redigeret af anders Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sådan det skal være. På den ene side noget med betaling. Men når det så er overstået handler det om at alle har det sjovt og får en god oplevelse og at man faktisk glemmer det med pengene. Lyder som en kanonnat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sådanne setup der er værd at samle på. God tid med pauser, der gør at man lære hinanden at kender mere og mere inde i akten. Fedt med en pige som har haft denne indstilling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lige præcis! Det var en unik

oplevelse , og en skøn pige der i den grad var med på den, og nød det:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello

Som vært for denne aften, kan jeg kun bekræfte S.J.'s beretning om at den aften var fuldstændig forrygende - ja, jeg vil sågar sige magisk! 

En aften/nat hvor alting gik op i en højere enhed og som jeg kun kan kigge tilbage på med et kæmpe smil ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Mascarello skrev, for 41 minutter siden:

Som vært for denne aften, kan jeg kun bekræfte S.J.'s beretning om at den aften var fuldstændig forrygende - ja, jeg vil sågar sige magisk! 

En aften/nat hvor alting gik op i en højere enhed og som jeg kun kan kigge tilbage på med et kæmpe smil ;)

Fedt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldsen @S. J. og tak for vi måtte være hos dig @Mascarello

Det var absolut en fantatifantastisk aften. Og skulle hilse fra pigen hun nød det mindst ligeså meget som os og hun er klar på en gentagelse snart. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
crazyt skrev, den 5/8/2016 at 21:30:

Tak for anmeldsen @S. J. og tak for vi måtte være hos dig @Mascarello

Det var absolut en fantatifantastisk aften. Og skulle hilse fra pigen hun nød det mindst ligeså meget som os og hun er klar på en gentagelse snart. 

 

Den dag  kan jeg godt!!!  Er ked af jeg ikke kunne joine 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
crazyt skrev, den 5. august 2016 at 21:30:

Tak for anmeldsen @S. J. og tak for vi måtte være hos dig @Mascarello

Det var absolut en fantatifantastisk aften. Og skulle hilse fra pigen hun nød det mindst ligeså meget som os og hun er klar på en gentagelse snart. 

 

Jeg er så frisk :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...