Hop til indhold
Alexandar1

Psp club

Recommended Posts

Alexandar1 skrev, for 16 minutter siden:

Ok - vi glæder os til at høre din beretning.

Personligt ville jeg nok hellere smide € 20 - 40,-  ekstra i bøssen og få sexgaranti med unge flotte og slanke piger i Fantasy Lounge :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alexandar1 skrev, for 2 timer siden:

Oki

Fantasy Lounge man skal betale kun entré eller man skal også betale for pigerne når man sex med?

Du betaler € 50/60,- i entre - og det samme til den første pige du møder, hvorefter du får dit armbånd, pigerne kan notere deres tegn/bogstav på - og så er det bare med at holde på med at få det udfyldt - mener jeg kom på 10 piger en enkelt aften, men blev så sat på korset og betjent af 2 på en gang :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alexandar1 skrev, for 43 minutter siden:

Tak for svaret 

Er der mange piger eller hvad?

Nej, der er normalt kun en 8 - 15 piger - flest fre-/lørdag - men her kommer der så ofte også flere mænd, især først på måneden - og især efter 22 - 23-tiden. Normalt undgår jeg derfor disse dage.

Sidst var jeg dog der netop fre-/lørdag, men stadig var det stort set muligt at få de ture jeg gerne ville have. Jeg var nu sådan set dækket ind, da der i løbet af dagen kun havde været få mænd og pigerne kedede sig lidt og selv den flotteste og mest eftertragtede pige i klubben kom selv og inviterede mig over i sofaen, som en indledning til at jeg skulle tage hende med ovenpå ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...