Hop til indhold

Recommended Posts

Nu vil jeg ikke være lyseslukker,  men de billeder tilhører en anden pige. Pigen Medina er omtalt i andre tråde, da hun har været på banen i 5 - 6 år,  i bla. Aalborg ,  Ikast /Bording, Give/Billund og I Esbjerg.  Pigen Medina er Ok,  30+. Har født 2 børn, hvilket kan ses. Prøv at søge på navnet Medina og Lovsangdal i Ikast/Bording så vil du få svar. 

 

Men ingen af billederne på annoncen tilhører Medina. 

Burde på listen over fake billeder /annonce som blev lavet for få dage siden for midt og vestjylland. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt medina ved flere lejligheder både i Aalborg og ved Ikast. Har vist også lavet en anmeldelse på hende!?!?!

Så vidt jeg husker nævnte hun dengang at hun også arbejdede ved Esbjerg. Jeg har dog ikke selv været hos hende dernede og kan ikke med 100% sikkerhed af-/bekræfte..

Med mindre Sporty selv har været på hende tidligere og kender hende - samt ved selvsyn har konstateret at pigen der bruger Medinas annonce nu er en anden, synes jeg det er lidt katagorisk at komme med "fake-påstand".

Håber nogen kender hende fra tidligere og kan be-/afkræfte:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Medina og det er ikke hende på billederne. Det er det jeg mener. Man lokker med falske billeder. Pigen på billederne er set i andre annoncer både i Jylland og på Sjælland. Et besøg hos Medina er Ok,  men man skal bare ikke forvente at det er hende på billederne der åbner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...