Hop til indhold
martin4me

Silke star- sluttet?

Recommended Posts

Guest Marlene More
martin4me skrev, den 3/8/2016 at 19:54:

Vet noen om Silke star har sluttet? Hun jobbet sist ved Vojens dreams....

Ja hun har fundet andre græsgange 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa :)

Silke star her.

Jeg kunne desværre ikke forliges med den nye ejer, nye regler og rutiner i huset af vojens dream, og efter 2,5 år med fantastiske stunder i vojens må jeg nu på udkig efter et nyt sted til mine eventyrlige stunder ;)

Hvis nogen kan anbefale et sted, vil jeg meget gerne høre mere.

Kontakt mig gerne på tlf: 2767 5558

Jeg opdatere min kalender på  http://www.sexpiger.dk/silkestar så snart at jeg har fundet et nyt dejligt sted at tage imod mine frække besøg :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja desværre :( 

Det var ellers et rigtig dejligt sted, hvor man som pige følte sig tryg og hjemme. 

Men med ny ejer kommer der naturligvis nogle ændringer, det bæger dog tydeligt præg af at der er en del piger som ikke kan forliges med de ændringer der kommet.

Personligt giver jeg den bedste "oplevelse" hvis jeg har det godt, der hvor jeg "hygger" mig.  Og det er en vigtig faktor for mig i dette game, da jeg nyder hver en oplevelse jeg har :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mega trist.

Jeg har ofte været i Vojens, dog aldrig hos Silke, men det ser unægtelig ud ti at stedet er på retur.

Hjemmesiden er virkelig ringe sammenlignet med tidligere, og antallet af piger reduceret.

Ærgeligt da lokalerne er rigtig lækre og beliggenheden meget diskret.

 

Gad vide hvad den nye ejer har gjort for at jage pigerne væk??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...