Hop til indhold

Recommended Posts

Link: http://felicias-thaimassage.dk/thai-massage.html

Det ligger på Amager i København.

Der var fine parkerings muligheder (husk at købe en p-billet, jeg betalte 14 kr for 1 time og 10 minutter). Jeg havde tidligt fri så ankom om eftermiddagen.

Det er faktisk en Thai klinik der ligger lige til venstre for den angivet adresse. Jeg blev modtaget af den smukke Felicia som der er billed af på deres hjemmeside.

Jeg vil skyde hende til at være i begyndelsen af 30 'erne. Meget smukt synes jeg selv.

Jeg blev ført ind i klinikken gennem en lang gang med flere rum. Selve rummet var standard indrettet med en seng, natbord og stol til at hænge sit tøj på.

Rent og nydeligt. Jeg lagde dog mærke til at væggene ikke gik helt op til loftet så helt lydtæt var det ikke.

Jeg besluttet mig for at vælge body 2 body da hun faldt lige i min smag :)

Vi snakker engelsk som hun er dygtigt til. Jeg ved faktisk ikke om hun kan snakke dansk da jeg faldt automatisk over i engelsk da jeg ankom. 

Hun startede med at smide kjolen og gik  gang med at massere min ryg. Hun var stadig iklædt trusser og BH. Nu havde jeg besluttet mig for en body 2 body så det er svært at vurdere hendes massage ud fra det. 10 minutter med massage til ryggen og så smed hun BH'en. 10 minutter senere så røg trusserne også.

Der havde ikke været meget body 2 body de første 20 minutter men stadig fint med pirring og lige snakke lidt. Men da hun var nøgen var hun ret god til at bruge hele kroppen på mig.

Da jeg vender mig om fortsætte body 2 body hvor hun igen er rigtig god til gnubbe sig op ad mig og jeg bliver virkelig tændt, så får jeg et dejligt handjob mens jeg får lov til at gå på opdagelse på hendes krop med min ene hånd.

Det var en af de bedrer body 2 body oplevelser jeg har haft med en rigtig sød pige.

Hun henter så en spand varmt vand og håndklæder som jeg bliver grundigt aftørret med. Et bad ville havde været godt men hun var meget grundig med at afvaske mig så heller ikke så dårligt.

Jeg får tøj på om spørger om jeg lige kan låne badeværelset for at vaske hænder, mens hun henter et glas vand.

Ude ved entreen møder jeg endnu en smuk pige som snakker med Felicia. Får mit glas vand og føler mig meget velkommen med de 2 piger.

Jeg kommer helt sikkert til at besøge Felicia igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder interessant.. Tak for anmeldelsen.

Kan du komme lidt nærmere ind på hvilket område af Amager hun befinder sig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en fin Prisliste på deres hjemmeside og hvad de tilbyder.

For en happy ending så koster det lidt extra oven i som det gør de fleste steder. Standard priser går jeg ud fra.

Jeg vil ikke komme ind på den pris jeg betalte da prisen afhænger meget mellem kemien ved sådan et møde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Felicia for nyligt, og kan stå helt inde for Giflens anmeldelse ovenfor, så ingen grund til at gentage detaljerne.

Hun er dejlig og fotos på hjemmesiden er vellignende. Selvom jeg valgte b2b m.v., så kan hun også levere en god mellemhård massage. Desuden er det muligt at få et bad, selvom faciliteterne er trange.

Gentagelsesfare 100%.

mvh

Dr X

.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...