Hop til indhold
Monty

Thai Massage i Bjerringbro

Recommended Posts

Hej.

var lige en smut i Bjerringbro Mandag den 2 august og så der var en Thai klinik på Torvet.

så røvede lige at smutte ind fik lidt olie massage ca. 15 min, så vend om og det første der skete var en berøring af lille Monty, vi aftate HJ, og BJ,

BJ. var 4 sut så var det over, så til HJ, det var total useriøs, overhovedet ingen arrangement, sad ved siden af på briksen med ryggen til mig, og hev og hev i lille Monty, så fik jeg squ nok, rejste mig og sagde at det simpelthen var det ringeste jeg nogensinde har været udsat for på en Thaiklinik, det ville jeg ikke bruge mine penge på, så tog tøjet på, og afleverede Kr. 200,- det vart ikke mere værd, der var ingen protester fra Thai siden, så jeg kommer der aldrig mere, så dette er også en advarsel til i andre.

og jeg vil lige orientere jer om, at jeg var nyvasket og ren og lugtede ikke, så det kan ikke være det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Psykoadam skrev, for 6 timer siden:

Kan du give en bedre beskrivelse. 

Har du læst min anmeldelse af stedet? Hvis nej så gør det. Hvis ja så gør det igen og igen indtil du har et billede af en lille thai nips på 25 år og 50 kg. Endnu bedre så kunne du jo køre forbi og se hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke selv været derinde. De dårlige anmeldelser har holdt mig derfra. Men når det er sagt så ser hun dejlig ud hende jeg så sidde der i mandags. Har banken lige overfor så luskede langsomt forbi efter min smut i banken.

Hun så mig gennem vinduet og smilede og vinkede da hun så mig standse op :-P.

Overvejer og tage en for holdet for og se om noget derinde skulle være værd og hygge med ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, den 5/8/2016 at 06:28:

Overvejer og tage en for holdet for og se om noget derinde skulle være værd og hygge med ;-)

God ide. Du kan jo bare tage en gang massage til 300 kr. for lige at teste stemningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften

Var her igår.

Spild af penge 350kr  hj muligt men takkede nej tak

Der er lavet lukket rum bagerst i klinikken.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Psykoadam skrev, for 11 timer siden:

Ingen fp 

Ved ikke 

havde ingen interesse 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har besøgt stedet 3 gange indenfor det sidste år, og har været rimelig tilfreds med pigerne og behandlingen. Massagen: den unge slanke pige er den bedste, hun gav en god hård massage, og tilkøb var ok. Den anden pige, ca 30-35 år var ikke så god til massagedelen.

Massagen foregår på ret brede brikse så der er god plads. Der er et lukket rum bagerst i lokalet, her skulle jeg ind efter massagen- (ekstrarum). Det er standard priser, Jeg gav 1000 Kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...