Guest kongo79 Skrevet 2. August, 2016 Hej Som overskriften siger har jeg en flot kvinde som bruges til dogging efter familie besøg i Holbæk... Grundet tidspres skal det være i Holbæk eller tæt på... Alternativ en lade, værksted, lagerhal... Tiden er 13.30... Folk skal være velkommen når vi har fundet et sted Nogen ideer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenNysgerrige86 137 Skrevet 2. August, 2016 Jeg er ked af at jeg ikke er helt med men Hva er dogging? Og du skriver 13.30 men ikke noget om hvilken dag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 2. August, 2016 Mange flere indlæg som dette! det er hundrede gange sjovere at møde op til events som disse, når det er en seriøs person, med lidt historik der står bag, isforhold til personer af ukendt køn og seriøsitet der lige får en ide på annonceligt eller lignende steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kongo79 Skrevet 3. August, 2016 Det er nu på torsdag... Men kun hvis vi finder et egnet sted @dennysggerige Du må Google Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kongo79 Skrevet 3. August, 2016 Har nu fundet sted og de mænd der skal bruges.... Tak for input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flotfyrtykpik 0 Skrevet 13. December, 2018 Jeg er ret interesseret så skriv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bentj 0 Skrevet 13. December, 2018 Flotfyrtykpik skrev, for 7 minutter siden: Jeg er ret interesseret så skriv Denne er tråd er mere end 2 år gammel, tror du der sker noget, brugeren er stoppet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flotfyrtykpik 0 Skrevet 16. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 42 minutter siden: Så kan du sagens nå at skrive og spørge hende om det. Gør det. Det vil helt sikkert stresse dig mindre så du ved hvad du skal glæde dig til, end at risikere at få et nej på dagen. Jeg vil hellere skrive til dig Christina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 16. December, 2018 Hvordan blev jeg blandet ind i denne tråd? Jeg har da ikke kommenteret her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Habbo 23 Skrevet 16. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 1 time siden: Hvordan blev jeg blandet ind i denne tråd? Jeg har da ikke kommenteret her? Det er fordi personen har citér dit indlæg fra en anden tråd “slikker I fisse på GP’ER”. Og puttede den herind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 16. December, 2018 Habbo skrev, for 2 minutter siden: Det er fordi personen har citér dit indlæg fra en anden tråd “slikker I fisse på GP’ER”. Og puttede den herind Det er gået op for mig. Jeg ved bare ikke helt hvad vi skal i denne tråd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg