Hop til indhold
Guest Tass

Relax thai Massage Fredericia

Recommended Posts

Guest Tass

Har ledt efter et sted at få seriøs massage, ikke bare til afslapning men til at rette op på spændinger etc. Man tænker som det første på danske klinikker, men åbningstiderne er ikke ligefrem passende med arbejdsfolket, og så har jeg personligt været uheldig at ramle ind i ret arrogante massører der altid vidste bedre hvad MIN krop havde brug for og derved ignorerede mine ønsker og instruktioner. Og undskyld mig men der er ingen der kender min krop som jeg selv gør.....

http://relaxthaimassage.info/
Her er ikke tale om det typiske thai undercover bordel. Men et efter min mening seriøst sted hvor du får en dybdegående god massage, og hvor de lytter til eventuelle problemer og forsøger at hjælpe, os ud fra eventuelle instruktioner. Lige hvad man har brug for når man har tungt arbejde, åndsvage arbejdsstillinger eller bare godt vil have en rigtig massage. De spørger altid om man har ondt nogen steder eller andet der skal håndteres eller tages hensyn til.

Jeg er forbi ca. en gang om måneden og får en blanding af thai og olie massage. Olien er opvarmet og ikke kold fra en plastik flaske (som jeg syntes er tilfældet mange steder efterhånden) og man bliver ikke bare pjasket til. Har kun mødt 2 forskellige der (mit bud er der kun er de to), begge er formodentligt i midt 40erne og af ganske normal udseende, de er søde og respektfulde (på den gode måde) og de ved hvad de laver. Men dansk er som vanligt ikke den stærkeste side, men det er så os det eneste "minus" jeg kan komme på.

Mig bekendt tilbydes der ikke andet end afslutning med hånd, har ikke spurgt men tvivler på der er andet at komme efter. Det er således ikke her du skal forbi for at knalde små stramme thai piger, men for at få en god og effektiv massage.
Det er i det mindste min mening, men der er sikkert os mange holdninger til hvad en massage skal indeholde.

Man betaler efter massagen og får hver gang et pænt tak og et buk. Og har man været der et par gange os et kom snart igen ;-) Man føler sig velkommen fra start til slut. Hver en krone værd, og hvis man som mig er lettere afhængig af sådan en månedlig tur, så kan der købes 10 turs rabatkort :-P 

God aften derude.
Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...