Hop til indhold
Guest Aros

7th heaven

Recommended Posts

Guest Aros

En jyde havde forvildet sig til København denne sommer og havde med et par gode venner fundet 7th heaven. En lille anmeldelse af det besøg.

7th heaven ligger tæt ved Kultorvet.

Det har ry for at være en stripclub som skulle være af den bedre slags i København også med hensyn til priserne havde jeg ladet mig fortælle.

Stedet ligger i en lille sidegade og da vi nærmede os hoveddøren åbnede en dørmand døren og bød os venligt velkommen. Vi gik hen til den nydeligste søde garderobepige og betalte kr. 100 for entre og hun tog vores jakke og vi fik et nummer til denne.

Der var et selskab der i et afsides lokale spillede poker.

Vi gik ned det store lokale, hvor der er bar, og rigelig med sofaer omkring dansegulvet. En øl eller en vand koster 50 kr.

Vi satte os til rette og der gik mindre end 1 minut før det første hold piger var hos os. Jeg oplevede ikke at de forsøgte at få drinks fra os. Det var mere lidt smalltalk og flirten og selvfølgelig blev det afsluttet med et tilbud om lapdance.

I klubben var der en pige der mindede meget om Linse Kessler, nej det er ikke hende, men hendes alder, fortrin, hårfarve osv gav mindelser om hende. Det var ikke lige noget der tændte mig.

Ellers var pigerne østpiger, med meget nydelige kroppe og de var vel i 20erne. En i selskabet gjorde klart at vi lige ville hygge os og se tiden an overfor pigerne og det gjorde at vi fik lidt mere fred i selskabet.

Herefter kom det ene stripshow rullende efter det andet, de var ret hurtige til at skifte, nogle gange kiskede musikken noget til showsene, overgangen til ny musik osv, men strip fik vi.

Pigerne var rigtig gode til at strippe, det var god underholdning, og vældig pirrende, med undtagelse af hende danskeren der lignede Linse.

Når pigerne lokkede med lapdance undlod de ikke at gøre opmærksom på at man måtte røre dem på deres skønne kroppe, og lod ord falde om at her imodsætning til andre stripclubber var lapdance meget mere intime hvor kunden således måtte kærtegne pigernes kroppe i det omfang han havde lyst.

Der var nu ikke sådan nogen der lige faldt i min smag i første omgang til en lapdance. En lapdance kostede 400 kr. for 5 min, 800 kr. for 10 min, 1200 for 15 min. Jeg var der heller ikke for at få en lapdance, og jeg tænkte skulle nogen lokke mig til det, så skulle det være en skønhed udover det sædvanlige og med ægte flotte bryster. Med min kræsne smag var der ikke nogen der kunne komme igennem nåleøjet, så jeg forsatte afslappet med at nyde diverse stripshows med mine venner.

Tiden gik og pludselig kom der en pige. Hun havde ikke været der før. Hun var ung, flot, ægte bryster, virkede sød og jeg tænkte, skulle det være nogen, skulle det være hende.

Set ud fra en rationel økonomisk betragtning er det penge ud af vinduet at købe en lapdance, man får ikke fisse, man får ikke sex, man får blot narrefisse, groft sagt. Jeg gider bare ikke altid at tænke ud fra en sådan rationel økonomisk betragtning. Det er yderst sjældent at jeg er på stripclub, det sker vel engang hver 5. år højst, så når jeg endelig forvilder mig ind sådan et sted har jeg intet problem med at betale lidt penge for at få en fræk lapdance, og 800 kr er heller ikke et stort beløb for mig for sådan en oplevelse, når det kun sker en gang hver 5. år eller sådan.

Vi blev enige om 10 min for kr. 800 og jeg gik op til kvinden i garderoben og betalte. Vi gik ind i et lokale hvor en dørmand vogtede over indgangen og så gik hun ellers igang. Hun startede med at danse foran mig, kom tættere og tættere på, smed mere og mere tøj. Og så var hun ellers over det hele på mig og det var fedt at jeg måtte være aktiv også i den leg. Utroligt som hun skulle slænge sin krop omkring mig som var jeg en stripperstang.

Hun leverede absolut varen, men selvfølgelig lidt et antiklimaks at det ikke endte i hed sex, men ikke desto mindre synes jeg det var en fed oplevelse at prøve, selvom jeg kunne have fået sex andre steder for det samme beløb, så skal alt ikke altid gøres op i penge, jeg synes det var en sjov oplevelse at have med i bagagen over at have prøvet i mit liv.

Vi gik tilbage til lokalet og forlod kort tid efter clubben da klokken var blevet mange.

Nu har jeg ikke været på mange stripclubber, vel en lille håndfuld i min levetid cirka. 7th heaven er for mig at se et sted hvor personalet (bartender, dørmænd, gardarobepige) er venligt, høfligt og serviceminded. Priserne for entre (100 kr) og en øl (kr 50) synes jeg er meget rimeligt. Så kan man faktisk komme ind og blive underholdt med diverse stripshows af pæne piger for kr. 150, det kan man ikke sige noget til, det vil jeg ligefrem sige er yderst rimeligt. Så kan man jo altid i stedet for lapdance gå ud og på bordel bagefter, hvis man bliver ophidset for meget. Clubben er pæn og nydelig i det hele taget og er da nok den bedste Club jeg har besøgt selvom mit erfaringsgrundlag som tidligere nævnt ikke er stort.

Man bliver selvfølgelig mødt af diverse piger når man sætter sig ned, som gerne vil flirte og dernæst sælge en lapdance. Men jeg synes deres attitude er ok, de bliver ikke sure eller mugne over afslag, og de fik en del afslag hos os nogle af dem, og er generelt søde og venlige på trods af intet salg. Har de fået et afslag engang holder de sig væk og det synes jeg også er på sin plads, ellers ville det være for meget. Men selvfølgelig var de en anelse anmassende og vi blev kontaktet en tre-fire gange af forskellige piger, så vi fik ikke fred. Måske man kunne have ønsket at de ikke var så opsatte på at sælge lapdances, men vil også sige at i den sidste tid vi var der, sad vi uforstyrret og kiggede på stripshows.

Jeg synes hende danskeren der lignede Linse er malplaceret i striplubben, ved ikke hvorfor hun er havnet der, men hun passer ikke ind med de øvrige piger og er også en tand for gammel til at være stripper i min verden.

http://www.7thheaven.dk/club/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

 For et års tidx siden havde jeg i tankerne at besøge netop den. Fik en nat forvildet mig ind på Maxim Bar, og efter den oplevelse har jeg ikke haft den vilde lyst tilv at prøve flere.  Meeen..måske man kunne hygge sig lidt og blive i godt humør ..din anmeldelse har gjort mig lidt hooked. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

7th Heaven har ændret sig lidt over tid, og da jeg sidst var derinde, med evige tilbud om merydelser hvis man betalte mere, blev jeg derefter tændt lidt af på stedet.

Tror vidst pigerne selv lidt sætter grænsen for hvor langt de vil gå under en private dance. Standarden er jo en nøgen kvinde der bruger der sig en stripper-stand, men jeg har også været ude for piger som smed brysterne ind i munden på mig, og lod mig sutte deres brystvorter. Har sågår også hørt om en mand som fik lov til at stikke fingrene op i en af pigerne, men har ikke selv oplevet det.

Det er et ok sted, men har været bedre end det er nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kigget lidt på deres hjemmeside. Der står at lap dance koster 200 kr. Prisen for private dance er 400 kr.

Det er nogle superkedelige billeder, de viser i deres galleri. Man ser ikke engang deres bryster. Jeg går ud fra at stripperne smider deres bh, men smider de også trusserne?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...