Hop til indhold
Thai style

Debut ved Houstrup strand

Recommended Posts

Hej, i dag var min debut ved Houstrup strand. Jeg gik først lidt rundt på må og få, med tøj på, kunne ikke rigtig se nogen uden tøj. Så fandt jeg den rigtige side af stranden, til venstre fra parkeringspladsen. Her var flertallet uden tøj. Det krævede lige lidt mod at få tøjet af, men rigtig dejligt da det først var kommet af. Dejligt at mærke vinden og mærke nosser og pik svinge frem og tilbage. Det er høje klitter og ikke nemt at komme rundt. Så nogle enkelte par men fornemmede ikke rigtig at de ønskede opmærksomhed. En del enlige mænd som på samme måde som mig vandrede rundt i klitterne. Nogengange stillede jeg mig højt op på en klitte og mærkede vinden og stod til skue. En del ældre, jeg er lidt yngre end de fleste jeg så. Jeg er slank, ingen stor mave... men som sagt ikke nogen der gav tegn eller signal til noget. Hvordan gør man? Er der nogen tips til en absolut nybegynder? Evt. andre steder i nærheden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg en tur ved stranden igen, første gang denne sommer. Det var i går lørdag den 28. maj. Man må sige jeg havde heldet med mig, så to par som havde sex i klitterne. Det ene par endda med en asiatisk pige, hvor heldig kan man være. Jeg blev så opstemt at jeg spillede den af på mig selv mens pige kiggede på mig. Havde gerne snakket med dem, men synes stadigvæk det er lidt svært at finde ud af hvordan man gør, så man ikke fornærmer nogen. Men alt i alt en god dag ved stranden. Kunne det være en ide at starten en tråd "Houstrup strand" - så kunne man dele tips og måske lave aftaler her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai style skrev, for 2 timer siden:

Så var jeg en tur ved stranden igen, første gang denne sommer. Det var i går lørdag den 28. maj. Man må sige jeg havde heldet med mig, så to par som havde sex i klitterne. Det ene par endda med en asiatisk pige, hvor heldig kan man være. Jeg blev så opstemt at jeg spillede den af på mig selv mens pige kiggede på mig. Havde gerne snakket med dem, men synes stadigvæk det er lidt svært at finde ud af hvordan man gør, så man ikke fornærmer nogen. Men alt i alt en god dag ved stranden. Kunne det være en ide at starten en tråd "Houstrup strand" - så kunne man dele tips og måske lave aftaler her?

Har flere gange dirket sex i hundige og fået en el to hjælpere godt sted ! dem der dyrker rigtig sex med hjæpere kendte jeg fra xdark !

resten var ren husmor sex fedt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...