Hop til indhold
Fløjtespillere

Måske mit første GB :-)

Recommended Posts

Kære alle 

Fandt dette link om et GB i Århus på tirsdag i næste uge. Tænkte på om det måske skulle være det, der bliver mit første GB nogensinde :-) 

Jeg har jo set, at der er vældig meget hype omkring et, der skal være om torsdagen med de 3 damer, og har også læst om deres fortræffeligheder hver især, men synes ikke jeg helt har modet til at kaste mig ud i et sådant GB som mit første, da jeg er i tvivl om, hvordan jeg reagerer ved at være i samme rum som en del andre mænd omkring den samme kvinde. Måske jeg får totalt sceneskræk :-) 

Derfor tænkte jeg at denne annoncerede, der skal foregå i Århus, måske vil være en god start for mig. Annoncen lyder frækt og det, der bliver tilbudt, og så synes jeg også hun ser lækker ud :-) 

Er der nogle af jer andre, der kender hende Lulu som hun hedder her i annoncen fra andre gange,  og kan give en tilbagemelding på om det er noget man godt kan risikere :-) 

https://annoncelight.dk/showad/212533

Hilsen 

Fløjte 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Fløjte

Man må give jer i er heldigt stillet på fastlandet.

Og nogle rygter siger at pigerne er kønnere !!! Jeg ved sku snart ikke om man skulle overveje at udvandre !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager til mit første GB den 11 med det om torsdagen. De to af pigerne er kendte herinde  med gode anmeldelser derfor tænker jeg det er det rigtige for en debut.

tror vi kommer i kyndige hænder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har godt nok danset nogle gange rundt om, jeg skulle deltage i et GB. Har valgt det fra. Men havde jeg gjort det, tror jeg også, jeg ville vælge et mindre til en start. Og så mærke efter om det føles godt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Cage  er genert på den gode måde !! Tror også han er lidt ID sky ? Måske med go grund ? Det er jeg også ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft mit første GB og jeg tror ikke så meget det er størrelsen det kommer an på for en bly nybegynder. Hvilket jeg i øvrigt selv var :-)

Det at pigen/pigerne er opmærksom på at alle er med i dansen og at hun formår at holde de meget entusiastiske "tyre" lidt fra fadet og inviterer de bly med, vil jeg anse som det vigtigste for en bly starter ;-)

Det vil jeg gætte på kræver en pige der har erfaring med GB.

Men jeg håber du får en super oplevelse lige meget hvad du vælger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår godt lidt din nervøsitet, for alles øjne kan på en måde godt være lidt på dig, ligesom du jo selv kigger når andre er på. Men i er jo alle sammen om det/hende, og det puljer at være sjovt og hyggeligt.

selv tror jeg ikke det er mere skræmmende fordi der er flere, tvært imod. For som med så meget andet, så er det her lidt nemmere at gemme sig i mængden.

 Men uanset hvad, så vil du få en uforglemmelig oplevelse, som du nok aldrig glemmer.

 

held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej  Fløjtespillere 

 

Du kan rolige tage med, hun skal nok søger for at du får en go tid sammen med hende, hun elsker at sutte pik, hun kan slet ikke få pik nok.

Og så er hun sød og meget nem at snakke med, altid frisk på en grin.

Her kan du se flere foto

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa

Bemærkede lige, at der står en pris for 4 timers deltagelse, men at arrangementet kun går over 3 en halv - nogen som har fået en forklaring??
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg taget mod til mig og har meldt mig til dette mit første GB i Århus på tirsdag :-) 

 

så må vi se, hvordan det spænder an. Jeg vil efterfølgende prøve at komme med en anmeldelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...