Hop til indhold

Recommended Posts

Einstein skrev, 1 time siden:

Befinder sig over for indgangen til Lidl i en industribygning. Ikke langt fra Rungthip thaimassage, der har været der i flere år. Jeg har endnu ikke besøgt Lotus. Blot til orientering.

Link: http://lotusthaiwellness.dk/

Mvh. Einstein.

Sød ser hun ud ;-) men mon OD kan sætte et navn på ? :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
frisk fyr nsj skrev, for 25 minutter siden:

Sød ser hun ud ;-) men mon OD kan sætte et navn på ? :-D

Det jo Moon :-)  ... Det fremgår af hjemmesiden, ...giv mig lige et par dage, så skal jeg få det bekræftet.

Nu er den i hvert fald kommet med på listen.

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
OrganDonor skrev, for 1 minut siden:

Det jo Moon :-)  ... Det fremgår af hjemmesiden, ...giv mig lige et par dage, så skal jeg få det bekræftet.

Nu er den i hvert fald kommet med på listen.

 

 

-OD

Vidste du var manden der kunne :-D

hvor har hun været henne før ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
frisk fyr nsj skrev, for 4 timer siden:

Vidste du var manden der kunne :-D

hvor har hun været henne før ?

Har besøgt hende en enkelt gang, ganske sød, god og grundig massage, blev ikke tilbudt noget ekstra, tror ikke det er muligt her. Hun har vist været et andet sted i Roskilde, men ved ikke hvor. Hun har et par hjælpere hun kan trække på.

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Udover den i øvrigt appetitlige Lotus, så er der også kommet en ny massageklinik i Roskilde. Iflg. Thailisten, så tilbydes der heller ikke ekstra dér. Måske man skulle gøre forsøget :-)

http://nice-thaimassage.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Jeg har taget en tur for holdet.

Jeg havde læst at der næppe ville være mulighed for en håndtrold efter massagen, så det havde jeg så heller ikke sat næsen op efter. Selvom jeg må indrømme, at thaimassage uden håndtrold er som en fin middag uden dessert.

Jeg har undret mig gevaldigt over denne klinik, hvor der både er en negleklinik og en traditionel massageklinik under ét. Et lidt spøjst koncept. Hvilke kvinder vil dog få ordnet negle et sted, hvor der i hvert fald statistisk set bliver ydet happy endings i en lind strøm ( om jeg så må sige ) ?

Jeg ankommer til stedet og præsenterer mig ved mit falske navn. Moon og en anden sidder ved "neglebordet" og taler løs. Vi går så ind i lokalet. En vindue står åbent. Hun er mildest talt ikke særligt sludrevoren.

På nettet havde jeg læst, at de ville anvende særlig lækker olie til aromamassage, som jeg bad om.

Mai, som min massøse hedder, giver en noget uentutiastisk massage med den fine babyolie nede fra Rema 1000! Hun virker mere optaget af at iagttage kunderne fra Lidl end fokusere på mig :-)

Efter ½ times tid kan jeg høre støj fra den anden side af døren. Vasker Moon op eller hvad laver hun dog? Det var tydeligt at hun lyttede efter om der blev gryntet og stønnet fra lokalet! Da Mai gik ud, stod Moon klods op ad døren!

Da jeg så havde klædt mig på, og var på vej ud, stod Mai med ryggen til og skrev noget ned i en kalender. Hun vendte sig heller ikke om. Jeg vidste ikke hvem af de to, der skulle have pengene. Hverken Mai eller Moon sagde farvel.

Jeg ønsker selvfølgelig Lotus Thai Wellness held og lykke med at få primært kvinder ind i butikken - selvom jeg tvivler.

Jintana giver en genial massage uden håndtrold til 400-500 kr. Hende vil jeg fremover besøge.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
nielst skrev, for 23 minutter siden:

Tak. Var du ikke lidt fristet at at lave lidt lyde bare for at se hvad der ville ske? :-) 

Jeg har siden fortrudt, at jeg ikke gav Moon 600 kr ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Vestegnen skrev, for 16 timer siden:

Jeg har siden fortrudt, at jeg ikke gav Moon 600 kr ;-)

Er det underforstået, at du har "hørt" at man kan få mere end bare alm. massage på stedet, eller hvordan skal det forståes?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
TboneDK skrev, for 14 minutter siden:

Er det underforstået, at du har "hørt" at man kan få mere end bare alm. massage på stedet, eller hvordan skal det forståes?

Nej, slet ikke. Det var tydeligt, at Mai blev overvåget af Mutter Moon. Jeg har fortrudt, at jeg ikke provokerede hende ved at give hende yderligere 200 kr for at skabe tvivl om det var drikkepenge for god massage eller betaling for en håndtrold ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet har ændret noget karakter, det er nu muligt at tilkøbe en bred vifte af ekstraydelser.
Det virker dog som om det er 2 klinikker i en, forvent ikke at Moon giver mere end god massage.
Jeg stødte på en Latino pige (Nadia) der tidligere har været at træffe på Bellahøjvej 149, hun kan dog
ikke anbefales.


-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
OrganDonor skrev, for 3 timer siden:

Stedet har ændret noget karakter, det er nu muligt at tilkøbe en bred vifte af ekstraydelser.
Det virker dog som om det er 2 klinikker i en, forvent ikke at Moon giver mere end god massage.
Jeg stødte på en Latino pige (Nadia) der tidligere har været at træffe på Bellahøjvej 149, hun kan dog
ikke anbefales.


-OD

Jeg tænkte nok, at der ikke var penge i negle til kvinder :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
OrganDonor skrev, for 4 timer siden:

Stedet har ændret noget karakter, det er nu muligt at tilkøbe en bred vifte af ekstraydelser.
Det virker dog som om det er 2 klinikker i en, forvent ikke at Moon giver mere end god massage.
Jeg stødte på en Latino pige (Nadia) der tidligere har været at træffe på Bellahøjvej 149, hun kan dog
ikke anbefales.


-OD

Spot on! Det er to klinikker i én. Se denne annonce. Ovenikøbet adskilt med to forskellige numre :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 24 minutter siden:

Spot on! Det er to klinikker i én. Se denne annonce. Ovenikøbet adskilt med to forskellige numre :-)

Fint, så er det bare at taste det nummer der behager en på dagen :)

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...