Hop til indhold
Guest Johndoe84

Nymfoman i Sydhavnen

Recommended Posts

Guest Johndoe84

ABSOLUT DANSK NYMFOMAN, superstorbarmet, slank fræk blondine. Privat. Dagtimerne.Sydhavnen. 7123 8400.

Taget fra ekstrabladet.dk.  Jeg har læst alle tråde her om hende og kan ikke lade være med at spekulere om det er den samme som Annsexylove?  Om ikke andet,  kan nogen så måske sammenligne de to? 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Johndoe84

Fucking klaphat..  Jeg har prøvet  at ringe til dem begge uden held et utal af gange. Tag dig sammen og kom med noget  konstruktivt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DenSøde
Slamberten skrev, 1 time siden:

Hvad er det der gør at du ikke selv besøger dem ????...tid? penge?.....

"§ 23. En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen. Så længe brugere overholder dansk lovgivning og dette regelsæt, skal andre brugere ikke gøre sig til dommere over god smag."

Er det ikke en meget rimelig efterlysning trådstarter kom med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Johndoe84

Hvad helvede er jeres problem? Jeg stiller et simpelt spørgsmål, så rager det det da jer om jeg har råd,  har aids,  ingen ben har eller whatever. Det var sgu da helt utroligt så smarte folk kan være bag en skærm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Johndoe84

Haha.. Ja den gjorde ondt. Især på en tip top veltrænet fitnessnørd som mig.  Skal vi fortsætte eller holde os til mit spørgsmål? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke de samme. Jeg har besøgt 'nymfomanen fra sydhavnen' et par gange. Vil tro hun er i 50'erne; dejlig slank krop med flotte ikke-øko bryster. Hun er fræk og til dirty talk. God anbefaling herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi sender en række venlige henstillinger til jer om at skrive pænt, venligt og imødekommende til hinanden - I må gerne starte nu 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DickTheMan skrev, for 1 time siden:

Det er ikke de samme. Jeg har besøgt 'nymfomanen fra sydhavnen' et par gange. Vil tro hun er i 50'erne; dejlig slank krop med flotte ikke-øko bryster. Hun er fræk og til dirty talk. God anbefaling herfra.

Er der øko blow hun tilbyder ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johndoe84 skrev, for 4 timer siden:

Hvad helvede er jeres problem? Jeg stiller et simpelt spørgsmål, så rager det det da jer om jeg har råd,  har aids,  ingen ben har eller whatever. Det var sgu da helt utroligt så smarte folk kan være bag en skærm. 

Jeg vil snarere sige at det er dig der er smart bag en skærm. Sikke et sprogbrug...men det er nok for at opveje en lille pxx...hehe.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...