Guest Johndoe84 Skrevet 2. August, 2016 (edited) ABSOLUT DANSK NYMFOMAN, superstorbarmet, slank fræk blondine. Privat. Dagtimerne.Sydhavnen. 7123 8400. Taget fra ekstrabladet.dk. Jeg har læst alle tråde her om hende og kan ikke lade være med at spekulere om det er den samme som Annsexylove? Om ikke andet, kan nogen så måske sammenligne de to? Redigeret 2. August, 2016 af Extinguisher Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slamberten 99 Skrevet 2. August, 2016 Hvad er det der gør at du ikke selv besøger dem ????...tid? penge?..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Johndoe84 Skrevet 2. August, 2016 Fucking klaphat.. Jeg har prøvet at ringe til dem begge uden held et utal af gange. Tag dig sammen og kom med noget konstruktivt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skelund 165 Skrevet 2. August, 2016 Hvor står der at du har prøvet at ringe til hende?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand69 41 Skrevet 2. August, 2016 Jeg tror ikke det er ann.... for hun holder nær fields Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DenSøde Skrevet 2. August, 2016 Slamberten skrev, 1 time siden: Hvad er det der gør at du ikke selv besøger dem ????...tid? penge?..... "§ 23. En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen. Så længe brugere overholder dansk lovgivning og dette regelsæt, skal andre brugere ikke gøre sig til dommere over god smag." Er det ikke en meget rimelig efterlysning trådstarter kom med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Johndoe84 Skrevet 2. August, 2016 Hvad helvede er jeres problem? Jeg stiller et simpelt spørgsmål, så rager det det da jer om jeg har råd, har aids, ingen ben har eller whatever. Det var sgu da helt utroligt så smarte folk kan være bag en skærm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Johndoe84 Skrevet 2. August, 2016 Haha.. Ja den gjorde ondt. Især på en tip top veltrænet fitnessnørd som mig. Skal vi fortsætte eller holde os til mit spørgsmål? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DickTheMan 51 Skrevet 2. August, 2016 Det er ikke de samme. Jeg har besøgt 'nymfomanen fra sydhavnen' et par gange. Vil tro hun er i 50'erne; dejlig slank krop med flotte ikke-øko bryster. Hun er fræk og til dirty talk. God anbefaling herfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extinguisher 866 Skrevet 2. August, 2016 Vi sender en række venlige henstillinger til jer om at skrive pænt, venligt og imødekommende til hinanden - I må gerne starte nu 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand69 41 Skrevet 2. August, 2016 DickTheMan skrev, for 1 time siden: Det er ikke de samme. Jeg har besøgt 'nymfomanen fra sydhavnen' et par gange. Vil tro hun er i 50'erne; dejlig slank krop med flotte ikke-øko bryster. Hun er fræk og til dirty talk. God anbefaling herfra. Er der øko blow hun tilbyder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DickTheMan 51 Skrevet 2. August, 2016 Nej med gummi. Du skal ikke gå der for blowjobbet (ok), men hun er fræk at kneppe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Johndoe84 Skrevet 2. August, 2016 Hvad kostede det? Og tak ☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DickTheMan 51 Skrevet 2. August, 2016 Mener det var 600 for fransk og dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand69 41 Skrevet 2. August, 2016 DickTheMan skrev, for 39 minutter siden: Mener det var 600 for fransk og dansk. Ok det var det værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slamberten 99 Skrevet 2. August, 2016 Johndoe84 skrev, for 4 timer siden: Hvad helvede er jeres problem? Jeg stiller et simpelt spørgsmål, så rager det det da jer om jeg har råd, har aids, ingen ben har eller whatever. Det var sgu da helt utroligt så smarte folk kan være bag en skærm. Jeg vil snarere sige at det er dig der er smart bag en skærm. Sikke et sprogbrug...men det er nok for at opveje en lille pxx...hehe..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DickTheMan 51 Skrevet 3. August, 2016 Postmand69 skrev, den 2 August 2016 at 17:25: Ok det var det værd Jep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ribis 22 Skrevet 4. August, 2016 Nej det er det ikke, men hvis du er til en flot moden pige er hun et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg