Hop til indhold
Frisk

Er det bedst at besøge SH lørdag eller søndag ?

Recommended Posts

Når man nu er så heldig at have et fuldtidsjob med ret faste arbejdstider er det svært besøge Saunaclub Harmony eller Fantasy Lounge på hverdage (i hvert fald uden for ferieperioder).

Så er det bedst at besøge disse steder (især SH) lørdage eller søndage ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Det er et dårligt tidspunkt, i det hele taget, at besøge FKK i den her tid. Det er ferie tid og de gode piger er rejst hjem eller på ferie. De dårlige, dem med alle svindel numrene, er tilbage for at tage sig af turisterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt er der mange besøgende og piger på FKK Harmony i Hamburg om lørdagen. Derfor er der også travlt på rummene. Nogle gange må man vente på at komme på rum 

Der er færre på hverdage. Både m og k. 

Og søndag og mandag er ofte stille dage.

Jeg synes bedst om torsdag, hvor der pænt mange piger ift. mænd.

Det er langt hen ad vejen en smags sag, hvad man foretrækker.

Lidt firkantet stillet op er der: 

Travlhed: Fredag og lørdag.

Stille: Søndag og mandag

Mellemperiode: Tirsdag og onsdag. 

På vej op: Torsdag.

Håber du kan bruge det som en slags tommelfingerregler - og husk at huske: I denne særlige del af livet er der altid undtagelser fra reglerne :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Oralis voluptatem skrev, for 6 minutter siden:
frenchlover1 skrev, for 53 minutter siden:

Generelt er der mange besøgende og piger på FKK Harmony i Hamburg om lørdagen. Derfor er der også travlt på rummene. Nogle gange må man vente på at komme på rum 

Der er færre på hverdage. Både m og k. 

Og søndag og mandag er ofte stille dage.

Jeg synes bedst om torsdag, hvor der pænt mange piger ift. mænd.

Det er langt hen ad vejen en smags sag, hvad man foretrækker.

Lidt firkantet stillet op er der: 

Travlhed: Fredag og lørdag.

Stille: Søndag og mandag

Mellemperiode: Tirsdag og onsdag. 

På vej op: Torsdag.

Håber du kan bruge det som en slags tommelfingerregler - og husk at huske: I denne særlige del af livet er der altid undtagelser fra reglerne :-) 

Venligst

French

Hvornår på året og hvornår på måneden spiller også ind. Har oplevet mange gode søndage på harmony med mellem 16- og 24 piger. Og har også prøvet at sidde en lørdag med 4 piger og 6 andre mænd. Klokken var lidt i 1 om natten og der var 3 timer til de lukkede. Så lørdag kan også være stille. Men normalt er mandag tirsdag de dage med færrest mænd. Og mandage er den dag med færrest piger. Søndag er muligvis en stille dag fordi folk har festet dagen før, men der er tit mange både piger og mænd i klubben.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker.

Ja ja ferietiden giver også større risiko for "stau" men det er jo også rart at kunne nyde haven i godt vejr (SH). På FL er vejret udenfor jo af mindre betydning.

Plusser og minusser :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker fredag og lørdag på sommerdage at besøge FKK Harmoni, hvor deres udendørs arealer kan benyttes, dagen kan godt føles

lang, hvis man kun kan færdes indedørs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Egentlig på linie med de andre

Men en lille tilføjelse. Nogengange kommer der disse rigmænd i klubben som gør et ordentlig indhug i Pigerne og gerne de gode piger. Uden jeg har lavet en nøje statistik på det er det min opfattelse at fredage kan være ramt af dette fænomen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 59 minutter siden:

Egentlig på linie med de andre

Men en lille tilføjelse. Nogengange kommer der disse rigmænd i klubben som gør et ordentlig indhug i Pigerne og gerne de gode piger. Uden jeg har lavet en nøje statistik på det er det min opfattelse at fredage kan være ramt af dette fænomen. 

 

Der kommer ofte et par om fredagen, hvor konen er meget overtatoveret, med en tung taske fyldt med guldstykker - men de går kun efter de overtatoverede og brystforstyrrede modeller med tynde ben - så der er stadig rigelig med unge smukke modeller med små frække naturlige bryster tilbage - som f.eks. Nicolle :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...