Hop til indhold
deerhunter

Caribiske piger Vejlevej - Tarm

Recommended Posts

Jeg besøgte uanmeldt de caribiske piger på Vejlevej. http://side6.dk/resultatside/?q=tarmpigerne  Fin ugenert parkering bag huset. To dørklokker med "trans" og "piger". Jeg valgte det sidste og en mørk korthåret pige åbnede. Sød og smilende og talte engelsk, dansk og lidt tysk - i en blanding. Jeg blev vist ind i "action-rummet" og valgte dansk til 500, idet jeg altid kommer nemt og ikke får meget ud af ½ time til det dobbelte.

Er man til mørke piger, så skal man kommer her. Hun er meget mørk - selv missen var mørk :-) Brysterne naturlige og en lille c, super samba-numse og en lille rund topmave. Dejlig kvinde.

Hun var meget imødekommende og ville gerne røres og kysses overalt (ex. munden). Hun havde ikke travlt og da vi havde bollet lidt i missionær, vendte hun sig rundt og bød sig til doggy. Det kunne jeg ikke stå for og kom intenst i hendes ret stramme mis. Skøn oplevelse. Så skubbede hun mig tilbage på sengen og servicerede den mest trætte del af mig. Aftørring og små nus. Dejligt og ingen hastværk.

Næste morgen på vej forbi i bilen lidt i 8 kom der gang i rumster-stangen. Havde egentlig besluttet mig for 2 piger til en tudse, så svingede bilen ind og stod ud. Vinduer åbne og musik. Bankede på og pigen fra dagen før åbnede med stort smil og kys på kinden. Duftede nyvasket. Hun var alene og den anden pige kom kl. 10. No problemos - jeg valgte fransk-dansk til 700.

Vi lagde os på sengen og efter lidt nusseri kom der frakke på og mundarbejdet begyndte. Jeg kælede for hendes lækre numse og hun spurgte, om jeg ville slikke hende. Det siger jeg ikke nej til - en nyvasket, velduftende velsmagende mis. Hun var super - holdt pauser, når jeg var ved at komme eller slikkede anderledes. Jeg bearbejdede hendes huller med tungen og stak en finger i numsen. Det gav god reaktion samtidig :-) Hun slikke vel 10-15 minutter og ingen hastværk. Da hun på et tidspunkt holdt pause, kunne jeg mærke at det var tid. "You dont want to fuck ?" spurgte hun. Nej, jeg havde bare lyst til at komme med hendes læber om mig og min mund og fingre dybt begravet i hende. Og det skete i noget nær den bedste orgasme længe. Hun nød det også uden dog at komme.

Som dagen før var der bare god tid til at slappe af og nusse. Ingen hastværk og jeg gik fuldt tilfreds ud af døren vel godt en halv time senere, end jeg ankom.

Gentagelse: yep !

 

D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Var på de kanter forleden, og svingede ind for at vurdere om der var basis for hygge mv.

Måske er jeg en snob, eller så havde pigerne en dårlig dag, men jeg var ikke længe om at beslutte mig for at køre videre...

På trods af, at jeg ikke havde forventet ægte billeder, var pigerne endog meget langt fra at ligne de billeder der er på annoncen - og da jeg efter at have mødt den første pige der lukkede mig ind, spurgte efter den anden, blev stemningen ubehagelig. Herudover lugtede det grimt af røgelse(?) eller noget andet jeg ikke bryder mig om at have i tøjet efterfølgende...

Jeg kæmpede bravt for at holde fast i min gode opdragelse, og forlod etablissementet uden at have fornærmet nogen. Det var jeg ene om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja alt er relativt....det kommer an på hvem man er og hvad man er ude efter...personligt er dette sted et "udsted" hvor fotos er falske og hvor man tager hvad der kommer som i Ølgod hvor du kan få en tur for 300,-...eller Varde 600 kr for 1 time...prøv at lægge mærke til stederne...det er rent "låsbysvendsen" og faldefærdigt ..men billigt......men det er utroligt man kan ligge og knalde og slikke løs de uhumske steder...men hver sin lyst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...