Diskusprolaps 525 Skrevet 1. August, 2016 Nogen der har været på og i : https://sugardaters.dk/show?alias=Storepatter_EE ser lidt spændende ud, når man er babsoman i middelsvær grad Er hun til noget og hvad er hun til, fortæl fortæl, tusind tak for hjælpen på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 1. August, 2016 Kan du ikke lige ligge et billede op, så vi alle kan følge med ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 1. August, 2016 Du kan se lidt mere af hende på dkwebcam, kan dog ikke lige huske hendes brugernavn derinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extinguisher 866 Skrevet 3. August, 2016 PHD skrev, den 1/8/2016 at 22:01: Kan du ikke lige ligge et billede op, så vi alle kan følge med ? vi er ikke glade for at man lægger billeder op i anmeldelses/efterlysningstråde man ikke har rettigheder til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diskusprolaps 525 Skrevet 3. August, 2016 Extinguisher skrev, for 14 timer siden: vi er ikke glade for at man lægger billeder op i anmeldelses/efterlysningstråde man ikke har rettigheder til. Derfor har jeg også ignoreret PHDs forespørgsel i dybeste tavshed. Siger vel egentligt sig selv at jeg IKKE stjæler fotos af nogen og uploader dem nogen steder! Tak til Extinguisher at du høfligt gjorde opmærksom på det. Alle fortjener svar, men vidste ikke lige, hvad jeg skulle svare PHD. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McFarlane 262 Skrevet 21. August, 2016 Jeg besøgte hende i sidste uge. Jeg valgte dog at gå igen. Det var en uhumsk lejlighed og platformen var en ulækker sofa i stuen. Hun var ikke den på billederne. Hun havde godt nok store bryster, men hendes mave var noget større (end brysterne). Jeg vil absolut ikke anbefale hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diskusprolaps 525 Skrevet 23. August, 2016 McFarlane skrev, den 21/8/2016 at 21:40: Jeg besøgte hende i sidste uge. Jeg valgte dog at gå igen. Det var en uhumsk lejlighed og platformen var en ulækker sofa i stuen. Hun var ikke den på billederne. Hun havde godt nok store bryster, men hendes mave var noget større (end brysterne). Jeg vil absolut ikke anbefale hende. Tak McFarlane, det var lidt hvad min mavefornemmelse også sagde mig, skifter profilnavn ofte, sjældent et godt tegn. Hedder pt. https://sugardaters.dk/show?alias=Zinzyg+smuk Søgningen går videre,videre og videre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg