Hop til indhold

Recommended Posts

PHD skrev, den 1/8/2016 at 22:01:

Kan du ikke lige ligge et billede op, så vi alle kan følge med ?

vi er ikke glade for at man lægger billeder op i anmeldelses/efterlysningstråde man ikke har rettigheder til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, for 14 timer siden:

vi er ikke glade for at man lægger billeder op i anmeldelses/efterlysningstråde man ikke har rettigheder til.

Derfor har jeg også ignoreret PHDs forespørgsel i dybeste tavshed. Siger vel egentligt sig selv at jeg IKKE stjæler fotos af nogen og uploader dem nogen steder! Tak til Extinguisher :-) at du høfligt gjorde opmærksom på det. Alle fortjener svar, men vidste ikke lige, hvad jeg skulle svare PHD. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i sidste uge.

Jeg valgte dog at gå igen. Det var en uhumsk lejlighed og platformen var en ulækker sofa i stuen. Hun var ikke den på billederne. Hun havde godt nok store bryster, men hendes mave var noget større (end brysterne).

Jeg vil absolut ikke anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
McFarlane skrev, den 21/8/2016 at 21:40:

Jeg besøgte hende i sidste uge.

Jeg valgte dog at gå igen. Det var en uhumsk lejlighed og platformen var en ulækker sofa i stuen. Hun var ikke den på billederne. Hun havde godt nok store bryster, men hendes mave var noget større (end brysterne).

Jeg vil absolut ikke anbefale hende.

Tak McFarlane, det var lidt hvad min mavefornemmelse også sagde mig, skifter profilnavn ofte, sjældent et godt tegn.

Hedder pt. https://sugardaters.dk/show?alias=Zinzyg+smuk

Søgningen går videre,videre og videre :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...