Hop til indhold
Sailorman

Lån min kone

Recommended Posts

Ellers så må du gerne låne min.. Hun er godt nok riiiimelig sur for tiden. Men du kan låne hende gratis, hvis du bare sender hende hjem igen i godt humør :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Efter at have læst annoncen mener jeg at den burde rettes til 'Lej min kone'   ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Samson skrev, for 10 minutter siden:

Ellers så må du gerne låne min.. Hun er godt nok riiiimelig sur for tiden. Men du kan låne hende gratis, hvis du bare sender hende hjem igen i godt humør :-D

LOL - kan du evt smide et billede på :) - jeg kunne da godt overtales til at komme forbi :):):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 16 minutter siden:

LOL - kan du evt smide et billede på :) - jeg kunne da godt overtales til at komme forbi :):):) 

Jeg tror ikke at et billede gør tilbuddet mere attraktivt for tiden :-D

Sailorman skrev, for 10 minutter siden:

Samson

En velknaldet kone er da ikke sur. Måske bare at hun trænger til lidt mandlig opmærksomhed :-D

Helt sikkert. Det er jo også derfor jeg kommer med tilbuddet. Jeg er dog ikke helt sikker på at hun umiddelbart bliver mere glad for opslaget her hahahaha :-D

 

I må selv finde hende og "glæde" hende..  Så giver jeg en flaske rødvin som tak ved lejlighed ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sailorman skrev, 1 time siden:

Hej.

Er der nogen som har været hos dem her ?:

https://annoncelight.dk/showad/201128

 

Konceptet tænder mig og kunne godt tænke mig at prøve. Lyder som et frækt setup...

Hilsen Sailor

Har skrevet med ham og fik et par billeder af hende, desværre var hun ikke lige mig, men setuppet lyder rigtig frækt, så gi det et skud og fortæl os om det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...