Sailorman 243 Skrevet 1. August, 2016 Hej. Er der nogen som har været hos dem her ?: https://annoncelight.dk/showad/201128 Konceptet tænder mig og kunne godt tænke mig at prøve. Lyder som et frækt setup... Hilsen Sailor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 1. August, 2016 Ellers så må du gerne låne min.. Hun er godt nok riiiimelig sur for tiden. Men du kan låne hende gratis, hvis du bare sender hende hjem igen i godt humør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mester75 Skrevet 1. August, 2016 Efter at have læst annoncen mener jeg at den burde rettes til 'Lej min kone' Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 1. August, 2016 Samson skrev, for 10 minutter siden: Ellers så må du gerne låne min.. Hun er godt nok riiiimelig sur for tiden. Men du kan låne hende gratis, hvis du bare sender hende hjem igen i godt humør LOL - kan du evt smide et billede på - jeg kunne da godt overtales til at komme forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 243 Skrevet 1. August, 2016 Samson En velknaldet kone er da ikke sur. Måske bare at hun trænger til lidt mandlig opmærksomhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 1. August, 2016 anders Jensen skrev, for 16 minutter siden: LOL - kan du evt smide et billede på - jeg kunne da godt overtales til at komme forbi Jeg tror ikke at et billede gør tilbuddet mere attraktivt for tiden Sailorman skrev, for 10 minutter siden: Samson En velknaldet kone er da ikke sur. Måske bare at hun trænger til lidt mandlig opmærksomhed Helt sikkert. Det er jo også derfor jeg kommer med tilbuddet. Jeg er dog ikke helt sikker på at hun umiddelbart bliver mere glad for opslaget her hahahaha I må selv finde hende og "glæde" hende.. Så giver jeg en flaske rødvin som tak ved lejlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 378 Skrevet 1. August, 2016 Sailorman skrev, 1 time siden: Hej. Er der nogen som har været hos dem her ?: https://annoncelight.dk/showad/201128 Konceptet tænder mig og kunne godt tænke mig at prøve. Lyder som et frækt setup... Hilsen Sailor Har skrevet med ham og fik et par billeder af hende, desværre var hun ikke lige mig, men setuppet lyder rigtig frækt, så gi det et skud og fortæl os om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg