Hop til indhold

Recommended Posts

hej har været ivrig læser herinde længe, og også besøgt mange af de dejlige piger, så nu må det være min tur til at komme med en hurtig anmeldelse.

i sidste uge besøgte jeg :

NÆSTVED NYHEDSSENSATION PRIVAT
Storbarmede 47-årige veninder. Dobbelt blowjob, kæresteoplevelser, toiletsex, byttehandel.

5173 0534

Sydsjælland

de annoncerer i travbladet , skrev til dem og en halv time 1000 med 2 piger, tænkte det blir jeg nød til at prøve, 

og må sige de er nok tættere på 65 år, overvægtige, lugtede temmelig kraftigt af sved og snakkede utroligt meget om alt muligt,

troede jeg bestilte en halv time men fik nok kun 1 1/5 pige da jeg stort set var alene med den ene hele tiden-

de var 2 noget af tiden om at sutte den op, men det var ikk særlig godt, så måtte selv tage over, gummi på så og en ridetur af den ene, hvor den anden smuttede igen til jeg kom.

ikke den frækkeste oplevelse jeg har haft..:-(

så tænk lige over det en extra gang før i bestiller tid..

 

sorry for den rodede anmeldelse.. eller advarsel, eller hvad det er.. ;-)

 

ruder6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende jeg snakkede med i telefonen var også hende jeg havde sex med.

Og hun passede meget godt med en omkring 47år hun var sød venlig og gjorde alt

for jeg skulle have det godt. Udseende en ganske almindelig husmor bryster ja men i avisen stod der vist store bryster

og ja det kan defineres men dejlige var de. Jeg har meget svært ved udløsning pga sygedom og det fortalte jeg hende.

Vi lå og legede lid og jeg lod pikken komme i begge huller uden udløsning  det klarede hun senere med hånden.

nu bor jeg på den anden side af gaden så jeg vil bestemt komme igen. Og kunne da være sjovt at se den gamle kone hun arbejder med.

så vender nok tilbage snart igen 2 kvinder en halv time 1000 kr. om det er dyrt ved jeg ikke men prøves skal det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...