Hop til indhold

Fake billeder på side6 Midtjylland

Featured Replies

Skrevet
Krone skrev, for 22 timer siden:

Jeg var i torsdags hos Katja i Hvam, og disse billeder stemmer 100%, en fantastisk ung smuk polsk pige som i aftes rejste hjem men kommer i igen om en måned. Men ellers igen en masse fake annoncer/billeder. 

Skrevet

Læg dertil sexyshirin i Højslev (skive/viborg), der pt ikke har en billedannonce på men ofte annoncerer på side6 med fake billeder

Skrevet
  • Author
Sportysex skrev, for 9 timer siden:

Jeg var i torsdags hos Katja i Hvam, og disse billeder stemmer 100%, en fantastisk ung smuk polsk pige som i aftes rejste hjem men kommer i igen om en måned. Men ellers igen en masse fake annoncer/billeder. 

Måske skal du opfordrer hende til at få taget nye billeder :idea: for dem hun bruger nu dukker op for mange steder . Gerne med et biled af hende og dagens avis :idea:

Skrevet
  • Author
serveU skrev, den 2/8/2016 at 06:21:

Læg dertil sexyshirin i Højslev (skive/viborg), der pt ikke har en billedannonce på men ofte annoncerer på side6 med fake billeder

HVAMBABES ægte billeder  http://side6.dk/resultatside/?q=hvambabes næppe ;)   her er billeder andet sted :evil: http://www.lesbianscissoring.pw/3059925/

• 6 months later...
Skrevet
Sportysex skrev, den 1/8/2016 at 22:57:

Det er med 100% ikke pigen på billederne i denne annonce, jeg har været der i dag. 

Skrevet

Nej jeg var forbi i går og valgte at gå igen,  da jeg ikke brød mig om pigen/modtagelsen.  Pigen som er der nu har intet med tråden om Katja at gøre!!!!!  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.