Hop til indhold
Krone

Fake billeder på side6 Midtjylland

Recommended Posts

Krone skrev, for 22 timer siden:

Jeg var i torsdags hos Katja i Hvam, og disse billeder stemmer 100%, en fantastisk ung smuk polsk pige som i aftes rejste hjem men kommer i igen om en måned. Men ellers igen en masse fake annoncer/billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læg dertil sexyshirin i Højslev (skive/viborg), der pt ikke har en billedannonce på men ofte annoncerer på side6 med fake billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sportysex skrev, for 9 timer siden:

Jeg var i torsdags hos Katja i Hvam, og disse billeder stemmer 100%, en fantastisk ung smuk polsk pige som i aftes rejste hjem men kommer i igen om en måned. Men ellers igen en masse fake annoncer/billeder. 

Måske skal du opfordrer hende til at få taget nye billeder :idea: for dem hun bruger nu dukker op for mange steder . Gerne med et biled af hende og dagens avis :idea:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sportysex skrev, den 1/8/2016 at 22:57:

Jeg var i torsdags hos Katja i Hvam, og disse billeder stemmer 100%, en fantastisk ung smuk polsk pige som i aftes rejste hjem men kommer i igen om en måned. Men ellers igen en masse fake annoncer/billeder. 

Det er med 100% ikke pigen på billederne i denne annonce, jeg har været der i dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej jeg var forbi i går og valgte at gå igen,  da jeg ikke brød mig om pigen/modtagelsen.  Pigen som er der nu har intet med tråden om Katja at gøre!!!!!  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...