Hop til indhold
KBH_MM

Milf26.Nyk.F - nogen der har erfaringer med hende?

Recommended Posts

Ja jeg ville gerne ha besøg af hende. Dog synes jeg priserne er lige i overkanten. Men annoncen er fra 2015 så mon hun er aktiv mere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamdermab skrev, for 13 minutter siden:

Kan da kun være en fake... Når du skal sætte penge ind på mobilpay inden du kommer. .

Hvad er der galt med kontanter i hånden...

Hun skriver "hvis Mobilepay", så kontanter må være ok... Forstår bare ikke, hvorfor Mobilepay ikke kan ordnes efter ankomsten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manden46 skrev, for 4 minutter siden:

Ja jeg ville gerne ha besøg af hende. Dog synes jeg priserne er lige i overkanten. Men annoncen er fra 2015 så mon hun er aktiv mere 

Der står, at den er rettet i dag..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manden46 skrev, for 4 minutter siden:

Ja jeg ville gerne ha besøg af hende. Dog synes jeg priserne er lige i overkanten. Men annoncen er fra 2015 så mon hun er aktiv mere 

det hendes profil

 

Manden46 skrev, for 5 minutter siden:

Ja jeg ville gerne ha besøg af hende. Dog synes jeg priserne er lige i overkanten. Men annoncen er fra 2015 så mon hun er aktiv mere 

hendes profil er fra 2015-hun har tilbudt alm sex inden hun blev gravid.har dog ikke besøgt hende .men er sikker på hun er reel nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt anbefale hende . Har været der et par gange. Hun er nem at snakke med og helt naturlig som er 100 % mere min stil end fotomodellerne.

Selvom hun har født og der er mærker efter det så hun stadig vildt god og stram hun ved hvad hun laver og man kan virkelig gi den gas og så det tilladt på den aftalte tid at komme flere gange og hun er god til at hjælpe til.  

Anbefaler menu 5 så man har lidt kæreste hygge kysseri med over legen ..  selvom prisen er høj så vil jeg prøve en nr. 8 en dag da man må sprøjte hvor man vil og så det uden kondom.

Så gode anbefalinger herfra . 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er reel nok - har talt med hende for 1-1½ år siden - inden graviditeten... og lavet aftale, som jeg desværre blev nød til at aflyse.
MEN - hun har godt nok skruet priserne i vejret siden da... men kvalitet koster ;-) ;-) ;-) ;-) 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...