Hop til indhold
Guest anders Jensen

Howcome you dont strip no more :)

Recommended Posts

Guest anders Jensen

Sidder på ferien ser ud over Adriaterhavet fra Terresen - konen og ungerne laver udspring og ser hvor mange skruer de kan nå fra kanten af broen - egentligt ret fantastisk :) jeg er også på mange måder taknemmelig 

hører Lukas Graham - howcome you dont strip no more? 

Han er ung - jeg er gammel 

jeg savner virkeligt at min kone strippet for mig som i virkeligt ! Den leg der var da bi var unge er på en måde gået i fløjten pga børn hus karriere og alt muligt :( 

jeg tror egentligt også mig kone savner at strippe for mig - men hun ser det som lidt urealistisk at man kan have overskud til den slags når man har alt det andet 

jeg får overskud af det - også selvom det var mig der skulle strippe 

vil har et fint sexliv (tror jeg mange vil sige) med ca 3 gange om ugen - men jeg savnet legen :) jeg savner at lige nu er det det vi laver :) det er dig og mig - og så kan unger og alt andet være lige meget :)

derfor ser jeg en Gp går til et GB eller ser en dejlig skøn Sd (som jeg håber kan blive lidt fast til leg :) ) 

jeg er en smule ensom i det og savner legen - selvom jeg nyder livet her fra terrassen 

bare nogle tanker 

hbad tænker i - er det urealislt at savne ens kone stripper ??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...