Hop til indhold
laluna6

number 9 thai welness helsingør

Recommended Posts

var forbi forleden dag,ringede på ventede et godt stykke tid,der kom ingen og åbnede ,ok de er optaget gik igen,kom hen til bilen startede og skulle til at køre,så blev døren åbnet,ok gik så ind hvad skal du have,tak en time olie,ikke andet, ok hun så meget godt ud et par pæne bryster osv hoppede på en btob,massagen var ikke noget at skrive hjem om,alt for blødt,og ca 10 min,så smed hun tøjet og gav body på ryggenmax 2 min vend smurte lidt olie på mig gned lidt på benene  ,mere olie på lillemand og pumpe. ca 2 min body det virkede ikke på den lille,ok hun prøvede,måtte ikke røre hendes brystervorterne var ømme,mæske der var hevet for meget i dem i løbet af dagen,missen måtte heller ikke pilles ved, tænkte en slikke tur måske kunne få ham op at stå,måtte heller ikke røre perlen,hun var ellers godt våd,intet hjalp så jeg sagde tak for denne gang,ude efter 40 min, havde bestilt 1 time,massage 400kr btob 800kr slik 200 snydt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja men lidt synd ,ved godt det ikke var det bedste før de skiftede ejere,men der var et par piger sympatiske, og de kunne massere,rigtig god oliemassage og det andet også

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...