Postmand69 41 Skrevet 31. Juli, 2016 Er der nogen der har erfaring med hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 31. Juli, 2016 Spørger du seriøst - eller får man et svar om at du ikke har fået et blow job fordi der så er en der skal have din pik i munden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand69 41 Skrevet 31. Juli, 2016 Jeg spøger fordi jeg ikke ved eller læst om hende her ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 31. Juli, 2016 Postmand69 skrev, Lige nu: Jeg spøger fordi jeg ikke ved eller læst om hende her ... Men har du lyst til at få er blow job? Eller spilde du bare folks tid som når du spørger til GB ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand69 41 Skrevet 31. Juli, 2016 Der har jeg da.. men vil da ikke bruge mine penge på nogen som ikke er det værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 31. Juli, 2016 Postmand69 skrev, for 3 minutter siden: Der har jeg da.. men vil da ikke bruge mine penge på nogen som ikke er det værd Det er bare svært at vide når du forholder dig så latterligt Til de svar Du får på andre tråde - lad være med at spilde folks tid h os du ikke har en smule respekt også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 31. Juli, 2016 Hun korresponderer kun pr mail, hvorfor det let kan være en fuser. Da hun i min optik desuden er ret kontant hist og pist i sin annonce på Annoncelight, og da Kastrup for de allerfleste er lidt i 'udkanten' rent geografisk, så du skal ikke regne med, at specielt mange har besøgt hende. I øvrigt er linket til annoncen: https://annoncelight.dk/showad/212396 Venligst French 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand69 41 Skrevet 31. Juli, 2016 Anders.. prøv høre... jeg er blevet fusket 1-2 gange .... truet af deres fyre i lejligheden...og "røvet" min mobil... derfor vil jeg være 110%sikker før jeg siger ja til noget... blow job er noget jeg vil have fast et par gange om ugen .. og da kastrup passer perfekt til mig og vil gerne have nogle svar fra i andre bruger så det kan hjælpe mig. GB er en fantasi som jeg gerne vil opleve ... men igen jeg vil være sikker på det inden jeg går ind til det.. da det også er grænseoverskridende.. og jeres svar erfaringer hjælper rigtigt meget Men beklager hvis jeg spilder jeres tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 31. Juli, 2016 Postmand69 skrev, Lige nu: Anders.. prøv høre... jeg er blevet fusket 1-2 gange .... truet af deres fyre i lejligheden...og "røvet" min mobil... derfor vil jeg være 110%sikker før jeg siger ja til noget... blow job er noget jeg vil have fast et par gange om ugen .. og da kastrup passer perfekt til mig og vil gerne have nogle svar fra i andre bruger så det kan hjælpe mig. GB er en fantasi som jeg gerne vil opleve ... men igen jeg vil være sikker på det inden jeg går ind til det.. da det også er grænseoverskridende.. og jeres svar erfaringer hjælper rigtigt meget Men beklager hvis jeg spilder jeres tid Det var mest dit svar til mit svar jeg blev mega irriteret over - du sgu da godt lige kommenter det istedet for at skrive du ikke går til GB fordi Der er nøgne mænd - det er jo inden i orden man bruger tid på at svare serøst og nuanceret på noget du spørger om og så pisser du bare på svaret bagefter så skriv evt bagefter dine forspørgsler om det et serøst og du gerne vil have svar eller du bare spørger for at spilde folks tid - så ved vi det i det mindste inden vi svarer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand69 41 Skrevet 31. Juli, 2016 Det er dybt seriøst for min side ... men husk jeg er rimelig ny her og ikke kende hvordan dette forgår... men takke være dig er jeg blevet lidt klogere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 31. Juli, 2016 Postmand69 skrev, for 2 minutter siden: Det er dybt seriøst for min side ... men husk jeg er rimelig ny her og ikke kende hvordan dette forgår... men takke være dig er jeg blevet lidt klogere Ah den er lidt let købt - du er vel over 18 of så må du da have lært en smule om andre mennesker skumme man mene - men ok da - gå ind og læs dit spørgsmål om GB i Nivå læs mit svar - og så læst dit .... Gør noget helt vildt: forestil dig at du var mig der havde brugt tid på at hjælpe dig - og så gå ind og skriv en passende besked for at forsøge at fjerne min irritation over dit stunt så vil jeg gøre mit bedste for at finde energi til at svare på en af dine forespørgsler en anden gang om det er GB eller bj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extinguisher 866 Skrevet 31. Juli, 2016 Vi forestiller os at tonen let kunne være mere positiv og imødekommende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 31. Juli, 2016 Nu ved jeg godt, at jeg får hug.. eller vildte verbale svar.. Hvorfor er det altid at de nye brugere herinde, skal hårdt irettesætte pga forkert formuleret indlæg, mangelfuld, tegnsætning osv.. Der er altid en som ikke altid er tilfreds. Det er ikke nemt at lære omgangs tonen. Som de ældre herinde tydeligvis har sat. Det er ikke alle der kan være fint skrivende som Cage... Hvis jeg har dummet mig, tager jeg gerne de styg der kommer.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 31. Juli, 2016 (edited) Extinguisher skrev, for 3 minutter siden: Vi forestiller os at tonen let kunne være mere positiv og imødekommende Noteret tror der er rettet op Redigeret 31. Juli, 2016 af anders Jensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Melkor1973 167 Skrevet 31. Juli, 2016 hamdermab skrev, for 1 minut siden: Nu ved jeg godt, at jeg får hug.. eller vildte verbale svar.. Hvorfor er det altid at de nye brugere herinde, skal hårdt irettesætte pga forkert formuleret indlæg, mangelfuld, tegnsætning osv.. Der er altid en som ikke altid er tilfreds. Det er ikke nemt at lære omgangs tonen. Som de ældre herinde tydeligvis har sat. Det er ikke alle der kan være fint skrivende som Cage... Hvis jeg har dummet mig, tager jeg gerne de styg der kommer.. Der er altså r i stryg Kunne ikke lade være konteksten taget i betragtning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 31. Juli, 2016 Ha ha detaljer... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 31. Juli, 2016 hamdermab skrev, for 3 minutter siden: Nu ved jeg godt, at jeg får hug.. eller vildte verbale svar.. Hvorfor er det altid at de nye brugere herinde, skal hårdt irettesætte pga forkert formuleret indlæg, mangelfuld, tegnsætning osv.. Der er altid en som ikke altid er tilfreds. Det er ikke nemt at lære omgangs tonen. Som de ældre herinde tydeligvis har sat. Det er ikke alle der kan være fint skrivende som Cage... Hvis jeg har dummet mig, tager jeg gerne de styg der kommer.. Erkender jeg var hård ved den stakkels postnand men jeg blev sgu lidt dur iver at bruge tid på et svar han bare pissede på. Det var sgu ikke pga manglende kommasætning - det var vare ren og skær uhøflighed det ville jeg altså nok blive sur på både nye og gamle medlemmer over skulle have taget den over pm sorry - postmanden er tilgivet og velkomnen i klubben glæder mig til at se hvad du får ud af den enlige mor i Kastrup det lyder da dejligt synes jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 31. Juli, 2016 Det var ikke kun ment på dig anders jensen... mere generelt.. Det er også mere tonen og måden.. Super fin side herinde... men for nye folk kan det også være grænseoverskridende at sprøve om div ting. Får man så en hård tone igen, så skriver man aldrig igen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand69 41 Skrevet 31. Juli, 2016 Anders ... jeg overlever nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 31. Juli, 2016 Postmand69 skrev, for 2 minutter siden: Anders ... jeg overlever nok Det er jeg glad for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Juli, 2016 anders Jensen skrev, for 33 minutter siden: Erkender jeg var hård ved den stakkels postnand men jeg blev sgu lidt dur iver at bruge tid på et svar han bare pissede på. Det var sgu ikke pga manglende kommasætning - det var vare ren og skær uhøflighed det ville jeg altså nok blive sur på både nye og gamle medlemmer over skulle have taget den over pm sorry - postmanden er tilgivet og velkomnen i klubben glæder mig til at se hvad du får ud af den enlige mor i Kastrup det lyder da dejligt synes jeg manglende kommasætning, så skal du ikke læse mine post for så bliver du ret butthurt fine ven Men godt at se at du er faldet til ro.. god tip er at ignore de folk der virker til at trolle dig eller der ikke tager dit svar seriøst - livet er for kort til at skrive sådan til andre folk, især medlemmer! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 31. Juli, 2016 FrankDux skrev, for 2 minutter siden: manglende kommasætning, så skal du ikke læse mine post for så bliver du ret butthurt fine ven Men godt at se at du er faldet til ro.. god tip er at ignore de folk der virker til at trolle dig eller der ikke tager dit svar seriøst - livet er for kort til at skrive sådan til andre folk, især medlemmer! Enig jeg har ikke noget imod der ikke er kommaer så skriv du bare med fejl og mangler det der irriterede mig her har at spørge om noget hvor man ikke rigtigt goder at have svaret men den er fin nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1026 Skrevet 31. Juli, 2016 Postmand69 skrev, for 2 timer siden: Er der nogen der har erfaring med hende ? Jeg har prøvet at skrive til hende ved flere lejligheder. Jeg har dog aldrig fået noget svar. Om det så er fordi hun har for meget at lave, eller at jeg måske er for uinteressant, skal jeg ikke kunne sige. Men generelt er det jo temmelig meget opad bakke, når man kun kan kommunikere pr mail. Så jeg har droppet hende som mulighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand69 41 Skrevet 31. Juli, 2016 Nu har jeg skrevet til hende.. så må vi se hvadder sker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 31. Juli, 2016 Postmand69 skrev, for 16 minutter siden: Nu har jeg skrevet til hende.. så må vi se hvadder sker Håber det lykkes hun lyder fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg