Hop til indhold
Fatso

Togskinner

Recommended Posts

Hej allesammen. 

Jeg har snart ikke styr på hvor mange profiler jeg har lavet her på sitet for at anmelde og eftersøge, men jeg har det med at glemme både password og e-mail.

Denne gang leder jeg efter en kvinde med togskinner/bøjle på tænderne. Evt nogle som kan klikkes af og på. Jeg har haft en fantasi om det siden at jeg så en thaipige med skinner i Kbh sidste år.

Mvh. Fatso

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fatso skrev, den ‎31‎-‎07‎-‎2016 at 15:25:

Hej allesammen. 

Jeg har snart ikke styr på hvor mange profiler jeg har lavet her på sitet for at anmelde og eftersøge, men jeg har det med at glemme både password og e-mail.

Denne gang leder jeg efter en kvinde med togskinner/bøjle på tænderne. Evt nogle som kan klikkes af og på. Jeg har haft en fantasi om det siden at jeg så en thaipige med skinner i Kbh sidste år.

Mvh. Fatso

Ja undskyld hvorfor har du så mange profiler, er du sød i en, er du grov i en, roser du dig selv i anden, forstår det bare ikke?, du når jo heller ikke status

Del dette indlæg


Link til indlæg

"jeg har det med at glemme både password og e-mail."

Der går nogle gange lang tid imellem at jeg er herinde. I mellemtiden glemmer jeg brugernavn, password og den mail jeg har oprettet til at bekræfte profilen. 

Jeg kan sagtens forstå at du undrer dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for feedback med de to massagedamer. Jeg faldt dog for en anden annonce og har en sugardate (muligvis 2) senere på ugen så det kommer til at knibe en smule med budgettet. Men hvis jeg svinger forbi en af dem lover jeg at skrive om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...