Hop til indhold
tårn

pattaya barfine?

Recommended Posts

Hej brødre

Skal man betale "barfine" hvis man trækker en pige ud af en massageklinik. Fordelen ved disse piger er, at man er nogenlunde sikker på, at de har håndelaget. Jeg har prøvet en gang en nat uden at betale, men det var også lige ved lukketid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
tårn skrev, for 5 minutter siden:

Hej brødre

Skal man betale "barfine" hvis man trækker en pige ud af en massageklinik. Fordelen ved disse piger er, at man er nogenlunde sikker på, at de har håndelaget. Jeg har prøvet en gang en nat uden at betale, men det var også lige ved lukketid.

Det er lidt forskelligt, ofte ikke, men priserne er bare lidt højere end hvis at du bliver på spaen

Hvis at det er tidligt på dagen, og du trækker hende ud en hel dag, så sker det at du møder nogen "modstand" som du må betale for - men det er meget forskelligt fra sted til sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
tårn skrev, for 5 minutter siden:

Tak for det, men er det så på samme niveau som i en bar.

Selv tak, ikke at jeg har gjort det så ofte, og kun betalt to gange - der var det vist på et niveau af ca 300 -500 B

Men jeg tror at det afhænger rigtig meget af stedet (om det er et sted i nærheden af walking street (Pattaya elller anden by) som fungerer som maggage bordel - eller om det er et sted som primært virke som maggage/spa.... hvor kun få tilbyder sex 

Også afhængig af om de nemt kan få er reserve ind - jeg har oplevet at de har ringet iinden at vi fik lov til at gå (steder som normalt ikke tilbyder outcall massage)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

problemet er jo, at hvis pigen går med dig, så mangler der jo en medarbejder i butikken.

Og så kunne jeg let forestille mig, at ejeren ønsker at blive kompenseret for pigens fravær.

Husk at ansættelsesreglerne i thailand ikke ligner dem vi har i DK.

Jeg talte med en pige i en bar, som egentligt tjente ok, men hvis hun havde en sygedag, eller andet fravær, blev hun modregnet et voldsomt stort beløb. Så på en almindelig måned var lønnen alligevel ikke særlig høj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Arne Diller skrev, for 16 minutter siden:

problemet er jo, at hvis pigen går med dig, så mangler der jo en medarbejder i butikken.

Og så kunne jeg let forestille mig, at ejeren ønsker at blive kompenseret for pigens fravær.

Husk at ansættelsesreglerne i thailand ikke ligner dem vi har i DK.

Jeg talte med en pige i en bar, som egentligt tjente ok, men hvis hun havde en sygedag, eller andet fravær, blev hun modregnet et voldsomt stort beløb. Så på en almindelig måned var lønnen alligevel ikke særlig høj.

Enig, men husk at prisen for massage i en spa, er betaling til stedet og til pigen - det er det også hvis at du ringer til en spa og bestiller massage på dit værelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 2 timer siden:

Enig, men husk at prisen for massage i en spa, er betaling til stedet og til pigen - det er det også hvis at du ringer til en spa og bestiller massage på dit værelse.

Nemlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...